نسخه آزمایشی شامل 218,992 واژه

جنبش:ش۴

شود آزادی برای چه ؟ چرا خواستهای مردم ایران امروز در کلمه، آزادی خلاصه شده است؟ رژیم استبدادی در تبلیغات خود از این خواست مردم مخصوصا در نزد بیگانگان سوء استفاده می کند . آزادی برای چه ؟ • سکوت باشکوه و به دنبال این سوال رژیم به كمك عوامل مخفی و آشکار خود موجـــــــــ از ۱۵ خرداد سوال جواب می دهد و اینها آزادی را برای خرابکاری می خواهند – آزاد یرا خرابکاری به وجود می آورد و به دنبال این صحنههای از پیش ساخته خود به این برای تجزیه ایران می خواهند . آزادی را برای ایجاد ناامنی می خواهند سفاهت این منطق از پیش برای همه معلوم است . زیرا ما درباره همه ایـن مفاهیم با رژیم اختلاف اساسی داریم . رژیم استبدادی ادعا می کند که حامی امنیت و مجری قانون و حافظ نظم است. درحالی که ما می گوئیم این امنیت و نظم رژیم خود چیزی جز ضد امنیت و ضد نظم نیست زیرا نتیجه أمنيت و نظم کے و شکنجه و اختناق و فقر ودزدی گروه حاکمه باشد از اساس امنیت و نظم می کند که اعمالش بر طبق قانون است درحالی که ما می گوئیم که همه اعمال رژیم : بر ضد قانون است. آزادی برای ما وسیله است نه هدف، آزادی وسیله وصول مطالبات وحقوق اجتماعی و اقتصادی اکثریت زحمتکش مملکت است. مردم آزادی را برای چه می خواهند ؟ برای اینکه گروه حاکمه نتواند آنها را غارت کند و نتواند دهـان و زبان آنها را ببندد، و قلم آنها را بشکند . رژیم ا. استبدادی مخالف آزا د است زیرا با وجود آزادی يك قدرت نمی تواند اراد خود را بر میلیونها نفر بقیه در صفحه ۵ نیست ادعا بر خلاف تبلیغات دولت وعكس العمل غرای سخنگوی آن جواب مردم درروز دوشنبه ۱۰ خرداد همان سکوت باشکوهی بود که سخنگوی دولت منکران شد • این سکوت با شکر مردم به احترام ارواح شهدای قتل عام ه اخرداد ١٣٤٣ برسراسرشهرهای ایران گسترده شد درمشهد وشیرازوقم وتبريز واهوازوزنجان وتزوين واصفهان وسایر شهرهام دستاز کار کشیده بودند و با تهدیدهای مرئی و نامرئی درل بازرگانان و کسبه بهجای کار در- نشستند . درتهران تهران واقعی تعطیل بود وتهران برخاسته از فسا ی نه تهرانی که در تاثیر فساد ودزد . تکنولوژی تولید و مصرف بحث درهدفها اسلام و سیاست (۲) و در این سو موجب دیکتاتوری کار است . در آنسو رهبری جامعه و حکومت بر مناسبا و روابط اجتماعی و اقتصادی با سرمایه داران و سرمایه داری است و در این سورهبریما کارگران و کارگری است. قاعده در میان ملتهای فقیر و از نشر شنبه۲۰خرداد ۱۳۵۷ افغانستان و نتیجه گیریهای اجتناب ناپذیر آنچه در افغانستان اتفاق افتاد اهمیت قلمداد می کرد و او مدعی بود که جغرافیائی سیاسی منطقه ر برجی ادعاهای کودتای خود افغانستان را بسوی حکومتی رژیمهای دیکتاتوری را بخوبی آشکار میسازده مردم و دموكراتيك رهبری خواهد کرد – محمد داودخان بدین بهانه سلطنت اما داود خان بر خلاف وعده های خود برادر زن خود محمد ظاهرشاه را برانداخت همچون نئود الى مستبد بر امور افغانستان که رژیم اورا رژیم خودکامه و ضد مردمی مسلط شد . آزادیخواهان و اصـلاح طلبان را بزندان انداخت. احزاب را 4 منحل کرد . و هرگز دست به انتخابا – آزاد برای تأسيس يك پارلمان مسئول نزد بقیه در صفحه سرمایه داری جدید صنعتی کماکنون دنیا تکنولوژی عقب ماند ، اینست که حاکمیت شرای در قرآن کریم در سوره الحديد می خوانیم رادرتسخیردارد ، پایه اش برد وش تکنولوژی نه تنها توده های مردم را مورد استثمار و که: ” لقد ارسلنا رسلنا بالبينات و انزلنا معهم یعنی شناخت شیوه های علمی وفنی ابزارتولید بهرهکشی قرار می دهد بلکه آنها را ازدها الكتاب والميزان ليقوم الناس بالقسط يعنى ما پیامبران خود را با نشانه هایی مبحوث است ، غرب طلایهد اراین تکنولوژی استکه با ر شرکت مستقیم و غیر مستقیم در حکومتليـز کردیم و با آنان کتاب و میزان فرستا دیم فرهنگ خاصان شیوه های گوناگون روابط و برکنار می دارد مناسبات انسانی را بوجود آورد موبـه صـورت تا میان مردم عدالت برقرار سازند اجناس صادراتی به زندگی ملل د یگر تحمیل کرده . آزادی برای انتخاب منا است . مارکسیسم آنتی تزسرمایهداری غرب است . اما مصرف کننده همان تکنولوژی است.رجهت انتراق آن در استفاده از شیوه ها و مناسبات است که تکنولوژی تولید و مصرف در چارچوب روابط سرمایهداری بوجود آورده است. تکنولوژی در آنسو موجد دیکتاتوری سرمایه Jg C NET TES • JEUNE AFRIQUE مارة خوب پس نگرانی شما چیست ؟ شما که ب با وجود من هیچ مستلهای بدون راه . از برکت نبوغ سرشار و تیز بینی ابدی NET – از مجله آفریقای جوان حمزه ناندی آقای رئیس جمهور مردم به صدا درآمد ماند ناراضی ها زیادتر شد ماند . باید فکری کرد بازهم چه می خواهند ۲ مگر به اندازکـانی غذا ندارند . مگر سال گذشته که نان کمیاب شده ستورندادم که بیسکویت بخورند ۲ اما باید بخاطرمبات بله آقای رئیس جمهور یاد آوری کنم که این راه حل را در قرن قبل یکی از ملکه های فرانسه پیشنهاد کرد مبود . اما نتيجا برخلاف انتظار بود . ولی چیزی که ما را نگران می کند این نیست M
جنبــش رانا مارکسیسم در میان تکنولوژی تولید و مصرف بقیه ازصفحه ۱ جوامع غیر صنعتی عقبماند ، خواه ناخواه به زمینه مسائل زندگی توده های زحمتکثرجا ایجاد تمرکز شدیدی در نظام رهبری سیاسی در مشورت و نظام شورا ها بوسیله رهبری تعیین بیندازد کافی است که این مسئولیت را همراه خود حس کنیم و با ایجاد رابطه با مردم و با منتهی می شود . زیرا ضرورت وجود نظم در می شود و همین خود برای درسی که در نظام با دیدی انتقادی درك كند و بر خلا ف مسائل آنها و با آشنا شدن با محیط اجتماعی دار و افزایش بهره وری تولید ایجاب می کند که سابق سرمایهداری بکلی در حاشیه رهبری گذشتگان خود از تقلید و آسانگیری ودنباله جامعه خود و با دسترسی یافتن برمنابع عنصر شرکت و مشورت تود های کارگری ود هنا جامعه خود قرارداشتند محرك و جان بهای روی از آنچه که درسته بندیهای فریبنده و خرده بورژوازی در امر رهبری در بوتغرام فراوان در بر دارد • از خارج وارد می شود در گذرد و ضرورتيك فرهنگ نوس و فرهنگ جهانی منظومتازه ای نهاده شود .در مرحله عبور از عقب ماند کی جامعه ما در برابر چنین الگوهایی قرار جست و جوی عمیق و يك زايش و پویش سازند ، از تفکر انتقادی در جامعه خود بوجود آرم . اگر طالب رسیدن به حقیقت از راه مبادله و صنعتی و تجدید سازمان در نظام اداری دارد در حالی که نسبت به هيچيك از این را برای ایجاد توانایی فکری و مادی در خود بر خورد آرا و عقاید هستید در انگیختن مشکل کنونی ما و نسل های گذشته خیلی مباحث فکری شرکت کنید . و ارزش تئوریها ایفای این نقش از آنجایی کمباید در حد اینکه هرگز از محاسن آن بهره مند شد باشد آسان نکری و تقلید است . خیلی آسان م ـ را در میدان عمرو تجربه خود ارزیابی کنید به آنچه که در بسته بندیهای خوش آبورند مطلوب تاثیر باشد با امتیازات گوناگون ماد ی برخور داراست و از الگوی سوسیالیزم اگر در توان میراث اتهام زدن و نسبت دادن ولاف و معنوی برای تکنوکراتها و صاحبان تخصص جاد به محرکهای نظری آن قرار داشتهباشد تجدد مایی های بی ریشه را بر دوش بکشیـد بیگانه بهدست شما می دهند ساده لوحانه تولید و خدمات منفتر صاحبان تخصص وتکر در الگر هیچگونه تجربه نظری و عملی ندارد احساس کند • برجسته تر می گردد . از الگوی سرمایه داری از کلیه معایت آنبا، ون و خیلی سهل است که آدم بجای تفکر مجذوب نشوید . به ارزش عملی و تجربی در سطوح بالای مدیریت صنعتی خدمات همراه اما مرکز بخاطر فرهنگ فقیر و فقدان مطلق خواهد بود . این خود مقدمه ای برای ایجاد تجربه در آزادیهای دموكراتيك و بنيمعنوی انتقادی و جستجوی عینی در ریشه مسائـل با چوب همه را بورژوا و بورژوالیبرال و نوکر يك طبقه جدید دربطن حاكميتطبقکارکر ناشی از نظام صنعتی از نقائص عملی تئوریها که در زمینه زندگی دیگران بدست آمده است بسنده نکنید . تجربه دیگران در سرمایهداری و جیره خوار آمریکا بنامد و با زمینه تئوری محصول کار و کوشش خاص آنهاست اطلاعی ندارد • و بهمین جهت آنها بهتر از ما به محاسن خواهد بود • هر يك از اين در الکو در جهان امروز الصاق يك برچسب بر سینه خود بعنوان يك جوامعقب ماند ، نظیرما اکنون د ربرابرالگوها از این نوع حکومتها قراردارند که خواه ناخواه نماینده قدرتهای بزرگ نظامی و سیاسی روشنفکر چپگرا خود را از هرگونه مسئولیت و معایب ارزشهایی که از طرف آنها به مرحله عمل و تجربه گذاشته شده است وتوندارند . این الگوها بصورت اجناسی صادرات بماعرضـه هستند این در قدرت در حال تنازع الس تحقیق و تتبع رها سازد . اما این کار با همه اما در دنیای کنونی در پس هر همکاری بـه ی شوند . اجناس کمد رضرورتهای تاریخی ما یکدیگرند . و در مجموع بر قلمرو جغرافیایی آسانی فقط يك قرار و گریز و خود کول زدن خاصی ساختمورد اختهشد ماند وهريكدارا ی سیاسی جهان حکومت می کنند .الگوی سرمایه در برابر مسئولیت است. انسان با تهمت نر وابستگی ایجاد می شود . و هر تجربه خصوصیا تاریخی وجغرافیائی خاص خود میباشند داری در بوته آزمایش و مخدرها درکشورها زدن بدیگران به خیال خود وجدان خود عملی از شوریها اگر با تکیه به كمك و قدر • ولی از نظر تاریخی ظاهرا الگوی ماکسیستی آسیائی و آفریقایی و آمریکای لاتین سیرانی را در برابر مسئولیت آسود ، می کند اما حتی در فرهنگ های متحط سرمایه آنتی ترونی کنند بالگری سرمایهداری است. جز نقرو محرومیت و غارتگری میلیارد ها انسان ولی هریک از آند ودرفاصلمبيند ومرحله نظری باقی نگذاشته است و هنوز نیز همچنان در داری نسل های جوان اینگونه با مسائل رو به دیگران انجام گیرد خود به ایجاد شود وابستگی و اسارت شتهی می شود . بنا بر این اگر راه حل های شناخته شد • در تجربه های عملی سوسیالیستی به صورت وعملی بمبن بست های خاص خود دچاری شوند . حفظ مواضع کهنه و مخرب خود پافشاری می کند رو نمی شوند . زیرا در آنجا ها نیز تفکر تقلید و بدون آگاهی از ریشه مورد استفاده سرمایه داری در عملکرد خود بحران می آفریند و در دنیای سیاست توطئه ها و جنگها ر انتقادی و زمینه جستجوی تحقیقی زمینه ای قرار گیرد رهایی از اسارت يك نظم کہنـه تولید را به صورت هدف در می آورد. مصرف کرد تاهای گوناگون بر پا می دارد . و الگوی گسترده دارد و هیچگاه کسی نمی تواند بـا ر پوسیده با قبول اسارت يك قدرت دیگر که را تا سرحد ترهایی که ویرانگر معنويا – سوسیالیزم با جاذبه عظیمی که از عدالت این گونه ابزارهای کودکانه با مسائل جدی کلید تجربه و قدرت بکار بردن آنرا در دست T ن 2 انسانی است توسعه می دهد . آزادی ورهایی اجتماعی و آزادی و رهایی از قدرت سود و زندگی و با کشمکترهای فکری و اجتماعی دارد مقارن خواهد شد • را تا مرز از خود بیگانگی انسان ودرسطحی سرمایه عرضه می کند بصورت وسیله اجتناب جامعه خود روبروشود ، و هیچکس نیست تلاش برای استفاده از مترقی ترین را مثل ترین لایه های آن به پیشری راند انسان را ناپذیر پیروزی بر مشکلات اجتماعی و اقتصاد زدن بدیگران و فرار از مسئولیت تحقیق و اجتماعی و اقتصادی در پرتو تجربه های نجها به اسارت ماشین و یا جزئی از ماشین ۔ بشری درآمده است اما در عین حال خـود تفکر انتقادی مسائل خاص خود را نمی تواند حق مشروع انسانهاست اما شناخت تجری و اما درمارکسیزم مخصوصادرجوامقیمانده وسیله سلطه قدرتهای سیاسی بزرگ بـر حل کند اصل جریان رهبری و مشارکتور شورعييـن ملتهای کوچک است. تئوريك اين راه حل ها و زیر سازی قدرت فر پس می کوشیم با من تر کردن فرهنگ هنگی آن مسئله ایست که می تواند مردم کشور مراکز رهبریو نود مها متوقف شود مخروج مردمی که در زمینه اکثریت افراد خود ناند سیاسی و اجتماعی خود مسائل و مشکلات های كوچك وعقب مانده را از استحاله و ازد ایره عقب ماندگی صنعت هممجهزرا تحت ـ رشد سیاسی و فرهنگ اجتماعی پیشرفته جامعه خود را نه با تقلید کورکورانه وتعصب کهکشان قدرتهای بزرگ ممانعت کند • شود . در جوامع عقب مانده که تجربه آزا د ی از مایه های فرهنگی و نیروهای مولد خود و جاهلانه بلکه با استفاده از تجربه ليكرا ن ر با اتکا به کوشترهای علمی وعینی خود در السماع يلننظم سازمان یافته قرار می دهد ، هستند و هنوز به منابع علمی و فنی تکنولوژی ر در این نظم جامعه به هیئتی متحد الشکل قدرتهای صنعتی بزرگ دسترسی : در می آید که می بایست کلیه خصوصیا تفردی چگونه می توانند بدون اینکه ندارند کشتههای و گروهی آدمها در ضرورت کار مولد ستہیل گذاری های بزرگ جذب شوند با استفاده به قرار اطلاع در هجوم ماموران استبداد هجده نفــراز دانشجویان دانشگاه تبریز به وسیله سرنیزه و گلوله کارد کشته یکی از این کشته شدگان دختر دانشجویی است که بـ بسیار فقیر و بدون ذخیره هستند برای اکثریت همچنین با استفاده از تکنولوژی پیشرفته تودهها دسترس بر رسائل مادی زندگی و امروز با دست خود و به دور از تقلید و بدو دنبال حمله جلادان استبداد به اتاق رئیس دانشگاه دکت مرتضوی پناه می برد و در ریز میز رئیس دانشگاه مخفی می نجات از چنگال بیکاری و فقر دائس چانبهای استحاله درقدرت دیگران زمین تشنه اندیشه مامورین در تعقیب او وارد اتاق می شوند و دختر دانشجو را با عظیم دارد و در این مرحله با خالی بودن و نیازهای مادی خود را از چنین حرکت گلا ضرب سرنیزه به قتل می رسانند . رئیس دانشگاه با دیدن این منظر ذهن آنها از فرهنگ آزادی به آسانی در = وبرتکابر بارور سازند ؟ و مناظر هولناک دیگری از حمله و هجو مامورین به شجریان نظره سیاسی راداری کار مولد که نـظـم نسل جوان امروز در سودای چنین اندیشه بیگناه روانه تهران می شود و در تهران پس از شرکت در جلسات که او را مورد انتقاد قرار می دهند و او نیز به شدت این سفاکی را و قبول انضباط از سوی رهبری از شـرایـط دارای مسئولیت خطیر است. ورد حمله قرار می دهد، از مقام خود به عنوان اعترافر استعفا اصلی آنست جذب می شوند . چارچوب شرکت اگر به گذشته های نزد يك جامعه خود : -34 . تبریز دانشگاه واستعفای رئیس دانشگاه
صفحه ۳ غازه بررخسار زشت دیکتاتوری تهیه سرگرمی های نمایشی و ورزشی در سطح جهانی از جمله تازه ترین وسایل سرخاب و سفید اب مالیدن به چهره زش دیکتاتوری به شمار می رود براه انداختن بازیهای ورزشی و جشنواره های هنری ودعوته گروههای معروف هنری و نوازندگان و بازیگران و هنرمندان معرو بین المللی وسیله ایست که رژیمهای دیکتاتوری که از نظر اعمـال شکنجه در زندانها و توقیف های دسته جمعی وکشتارهای پنهان رعلنی به شهرت جهانی رسید ماند برای پاک کردن بی آبرویی های فرد در افکار عمومی جهان و مقابله با اعتراض محافل شرقی دنیا به کار می گیرند . فوتبال در میان اینگونه کشورها امروز به صورت يك عامل تخدیری و انحرافی رایج برای سرگرم جوانهار د ور کردن آنها از فکر و اندیشه سیاسی و اجتماعی درآمده است. سابقه جام جهانی فوتبال در آرژانتین که رژیم نظامی آن در شکنجه و اختناق و کشتار طعنه بر رژیمهای دیگر دیکتاتوری جهان می زند موجی از مخالفت در محافل و مطبوعات مترقی جہل بوجود آورد و گروههای زیادی در کشورهای جهان این مسابقات پیشقدم شدند • رژیم نظام آرژانتین با . هفتصد میلیون دلارو تدابیر شدید امنیت این مسابقات را وسیلهای برای بیرون کشیدن خود از ورطه رسوایی وبدنامی قرارداد اما نویسندگان و هنرمندان مشرقی جهان نیزدرنشـان دادن آلودگی چهره کریه دیکتاتوری در آرژانتین علی رغم همه تلاشهای رژیم نظام کوتاهی نکردند . کاریکاتور متن از جمله این کوششها است که قلم ” وباز ” کاریکاتوریست معروف فرانسوی بدان تجسم بخشید ماست. ژنرال* وید لاند يکتاتور آرژانتين را می بینید که کله یکی از قربانیان بیگناه خود را به صورت تسرب فوتبال به زیر بغل دارد و در زیر پای او نیز کله انـسـانـها مشاهده می شود . ۱۵خرداد بقیه از صفحه ۱ رایجی که خالق شهرک سازی و بورس بازی زمین است و یا همچنان درنشته عیاشی های شبانه رگرانی ولوکس فروشی و تهیه و تدارك شينشینی های صاحبان صنعت مونتاژو قمارخانه دارماوانکارها وراهزنان روز ودارو دسته آنها بسر می برد بی اعتنابود ماماتهران حقبـقى یعنی بازار وسراسر زندگی درجنوب شهرو خیابانها رکوچه های اطراف آن تعطیل بود .اگر دولت واقعيـت ايـن سکوت با شکوه را مثل همه حقایق آشكـار نمی خواهد درک کند به اصل واقعيت لطمهای نمی زند . صدای عـر بـدمهای تبلیغاتی و دروغ براکنی هرچم بلند ترباشد چهره کریه د روغ را آشکارتر می کند . این بار اول نیست که وقتی مــای فریاد و گریه و نفرین مرد بلند است وسایل دروغ پرانی دولت با خونسردیی کوند شنوندگان وبینندگان و خوانندگان محترم اينك اين شما و اينهم صدای خنده شادی و هلهله مردم که دستها را به دعا بلند کرد ماند و اکنون درست : ساعت و پنجاه و نه دقیقمر نه د هم است که دارند مرتب کنم زنند می کشند ۰۰۰۰!! ودراینجاس صدای شاعر بموصف حال و به نـع و ملتمسانه بلند می شود کمه دریس آینه طوطی صفتم داشته اند ـ آنچه سانسور بما گفت همان می گویم • آیا رژیم که اساس آن بر استبدارفساد و شکنجه و قتل و کشتار مردم وغارت ثروت حـرم رهبران آزاد بخواه را به دست پـلـيـس خفی خود نابود می کرد . داود خان هر افغانستان و.. استبدادی است که همه امتیازاتسيا سـر کسانی که امروز بر جای دارد خاننشسته اند همین ادعا را تکرار می کنند . آنها از میان مخالفین دیکتاتوری داودخانبرخان و هدفشان را بر انداختن نظام استبدادی مخالفی را بنام کمونیسم سرکوب می کـرد . و اقتصادی و اجتماعی جامعه را به نفع کشور و خفه کردن هرنوع انکار مترقی بـاشد خانواده دیکتاتور و وابستگان آن نـبـضـه خود بهترین وسیله برای هموار کرد نزمینه کرده بود . همه اصو ل آزادی و قانون برای گرایش مردم بسوی کمونیزم نیست ؟ و کمونیزم در منطق دیکتاتورهای ناسد چیست؟ را زیر پا گذاشته بود . همه احزاب ومجامع و فساد نئودالی و ارتجاعی داودخان فرهنگی رسیاسی مترقی را منحل کرد بـوده آیا آنها هر فکر آزاد و هر حرکت اجتماعی وبجای آن با شیوههای پلیس رنـتـل مترقی وضدفساد وضد دیکتاتوری را زندان و اختناق افغانستان را بمقبرستانی کمونیزم نمی خوانند ؟ خاموش تبدیل کرده بود • بنابراین آنچه برای مردم افغانستانیان ی ماند امیدی است که آنها به ما بسته بوجود می آورد که در نتیجه هر تنـهـر اساسی چه چیزی را از دست می دهند و می کنند . هر رژیم فاسد استبدادی در منتهی الیه فساد و اختناق خود این فکر را در مردم . جنبش مطبوعات غربی و رژیمهای دیکتاتوری مشا که از مترقی بودن نظام سیاسی تازمانناننا به وحشت افتاد ماند رهبران تازه آن کشور را کمونیست و دست نشانده شورویی خوانند ولی آنها خود می گویند که کودتای آنها يك انقلاب سیاسی مترقی بسود مردم افغانستان و برای ریشه کن کردن قدرت دیکتاتوری داودخان بوده است و دست نشانده هیچ قدرتی نیستند ….. SAMM زندگی سیاسی و انکار اجتماعی رهبرا د تازه خود بستماند وعقیده دارند که اینها چه چیزی را بدست می آورند و سرانجام هرچه بد باشند بدتر از داردخان به این سوال اساسی می رسند که اگر دارودسته او نخواهند برد… وقتی رژیم دیکتاتوری با تماس نــاد هر شکل وصورت چیزی بیشتر از آنچه که چیزی هم بدست بیاورند در هر تغییریم ندارند و محرومیتی بیشتر از آنچه که متحمل سیاسی و اقتصادی و اجتماعی خود مردم اما مردم افغانستان چه می گویند وجه می توانند بگویند ؟ • جامعه خود را به چنین روحیهای از ناامید می شوند ازدست نخواهند داد . ری تفاوتی برساند بنابراین چگونه میتواند اینست نتیجه گیری اجتناب ناپذیری آنها می کند نظام تازه سیاسی اننـا کمونیزم و ترس از کمونیزم را به زور تبلیقا که کودتای افغانستان و هر تغییر دیگری نستان هر چه باشد بدتر از رژیم فاسد صنوعی و درونهای روزانه خود بصورت وی در برابر مردم نا امید کشورهایی که درزیر دیکتاتوری دارد خان نخواهد بود یعنی برای ایجاد ترس و وحشت در میان مردم سلطه استبداد مطلقه از همه شرایط ترقی چه چیز بدتر از يك روم فاسد و فئودالی و 2
جنبـش هر مشکلی به حشرطرح شده در برابر س حل می شود. • مشیت الهی با قرار دادن من درمیان این ملت توجه خاص خودش آزادی برای انتخاب من مباره آنها برای همین است. خوب پس آنها می خواهند مبارزه کنند • من به آنها نشان خواهم داد که از هیچ چیز را به این مردم ارزانی داشته است. این مردم همه جرات می کنند از دیکتاتوری حرف بزنند. باید را محل دیگری پیداکرد – حرف حساب این نمی ترسم ، آنها می خواهند حزبید رستنند . بدون وجود من چه می کردند ؟ آقای رئیس همه این کثافتها را بیند از زندان وحرقی هم ناراضی ها جب ؟ • سته ازناد رستا تقاضای آنها بازگشت به دموکراسی و نمایندگان آنها را به حضور من بهار من خواستشان عملی خواهد شد نزن – به خاتر وسود شما شکر گزاری می کنیم – آمادر ولی آقای رئیس جمهور زندانهای مادیگر همچنین آزادی بیان وآزادی اجتما با تاست ترتیب کار را خواهم داد . فعلا گریبانگیر باشد ماست جاندارد حتى يك نفر از مخالفین راه آزادی اجتماعات ؟ مگر کسی مانع جمع چند لحظه بعد . رئیس جمهور خطاب به نمی توانیم به زندان بیندازیم . شاید همین شدن آنها در حزب واحدی است که به دستور نمایندگان مخالفین من می خواستم : بزن . ما تاسیس شده است ؟ می توانم به خودم اجازمید هم یکی از دلایلی است که مردم را برای ابـــــــراز نه ، اما آنها می گویند که کشور باید خوب دستور بده زندانهایــــــــازهای احزاب متعدد داشته باشد . و به این بهانه تا حزب د یگر هم می خواهید . شما هم به مرض خوب پس شماد نبال مد هستید و حزب با ارزش انقلابی ما برای شما کافی نیست چند شما ناسزا می گویند • نفی می کنند ؟ راه داشته باش حرات داشته باش، نارضای تشویق می کند • ر خوب آقای رئیس جمهور مردم به عوام فریبی غربی ها دچار شد باید . می خواهید چه غلطی می کنند ؟ بگو به بیـنم ولی کیسه د ولت خالی است آقای رئیس است. آنها با درخواست اجرای انتخابات ملکت را در جریانهای مختلف وخالف ماسی در باره همه چیز به میکرب غربی ها آلود شد ماند غرق کنید وحزبهای راست و حزبهای چ بسازند جمهور دولت بولی در بساط ندارد می گویند که برای از بین بردن ظاهرد یکتاتوری لااقل يك حزب مخالف در برابر حزبشمالا نم می خوانند آنها می گویند که با آمدن شما . بردارید • موکراسی از بین رفته است. . . آنها شما را جبار و دیکتاتور و خودکامه این که نگرانی ندارد از صندوق توسعه – بديعتها ، چطور نمی فهمند که بسازید . بسیار خوب باشد . من با تقاضای . دموکراسی برای کشورهای عقیمانده خطرناك ما موافقت می کنم . اما به خاطر اینکه شما در پولهای صندوق توسعه برای ساختن است بیچاره ها نمی دانند که با دموکراسی تار دموکراسی تجربه ندارید و برای اینکه از سرقدر به مردم ناسپاس حق نشناسی – زندانها مصرف شد ماست، فقط پولی که برای خودشان را مثل پروانکه دور و برآتش می چرخد انحراف و کجروی پرهیزکنید . من حرکت شما را در این جاده کج و معو دموکراسی رهبری خارجی ها آزاد نکردم . مكرمن به این بی دینها است موجود می باشد . اجازه می دهید ازآن من ديكتاتوم ؟ مگر من این مملکت را از بوغ خرید مرسدسنزهای شما در نظر گرفته به آتش می زنند استفاده کنیم ؟ آزاد بهایی را که آرزوداشتند ندادم. مثلا همین آزادی که توانستند مرا انتخاب کنند چه کسی به آنها داد ؟ مگر آنها را با ۹ درصد . ر ؛ دهم درصد انتخاب نکردند ؟ آیا بااین ـ أنها می گویند که بر عکس دموکراسی برای س کم رجالا رهنمود ها و رهبریهای داهیانه قدرت خطرناک است و به همین علت است که خودم را آغاز می کنم شروع حرکت: * راست . . آهن. نه . های من دستزنید قدرت مردم را از دموکراسی محروم می کند. چپ ۰۰۰ راست۰ ۰۰۰ چپ ۰۰۰ راست۰۰۰ چپ ۰۰۰۰ به فرمان من • خبردار ۱۰۰۰ آه دموکراسی با پاهای منظم چه چیز قشنگ است ! • . ازصفحه ۱ وحقيقى ان مخالف است. مذهبی است اسلام و سیاست که رسالت آن آگاه کردن مردم و بیدارکردن ا ظلم وستم مبارزه کرد ؟ وجد ان انها نسبت به نظام ارزشهای حاکم از ایجاد و یا تقویت نیروهای ستمگروتجاز در اینجا به فلسفه تاکید اسلام بر اقتصادی و اجتماعی در میان انسانها است. دینی است که با اصل کلی امر به معروف و نهی از منکر کلیه وسایل موجو د و مقدر اجتماعی و سیاسی واقتصادی را برای برقراری عدالت بکار می گیرد • . فهوم عدالت در فرهنگ سیاسی واجتما انسانی از جمله مقاهيم عام است که در هيچيك از مرزهای جغرافیایی و تاریخی ر سیاسی خاص و محدود نمی شود . زهـرا عدالت در برابر ظلم و ستم قرار دارد علم آموزی پی ی . در يك جامعه جلوگیری کند . عدالت یعنی قدرت سیاسی هنگامی که انسان احساس کند کندر معرض تعهد آشنا شدن با معرفت و علم يـك و اجتماعی پیوسته بصورت عادلانه بین انسانها ستم و تجاوز قرار گرفته است. به ندرے وظیفه فردی نیست بلکه يك مسئولیت جامعه و گروههای اجتماعی تقسیم شود . از خود یعنی نابود کردن ظلم . ونابــرد شعور و اندیشه خود به تکاپو می افتد رہا است بشرطی که علم هرگز در خدمت قدرت تمرکز منابع ثروت ودر آمد در دستعده ای زیزا برقراری عدالت در مفهم مخالف شرایطی که ستم را ایجاد و تحمیل کرده نامد راستتمار انسانها قرار نگیرد – معدود به ضرر اکثریت جلوگیری نمایـد . است به مبارزه بر می خیزد و نتیجه این تاکید قرآن بر فلسفه رسالت پیامبران بر از استثمار و بهره کشی انسانها به دست کردن ظلم بدون از بین بردن ظالم و بر مبارزه چیزی جز طلب و جستجوی شرایطی اساس برقراری عدالت خود بهترین وسیله انسانها و گروههای اکثریت بدست گروگنها قراری عدالت بدون تلاش برای از ریشه که از نظر محتوی تعدیل کننده و دگرگون برای توجیه ماموریت شریعت اسلام است. اقلیت ممانعت بعمل آورد . تمرکز قـدرت براندختن مبانی ظلم مکن نص شود • کننده شرایط ستمگری است نمی باشد . – منهم عدالت در برخورداری انسانها از بدست نر و افراد معدود و ایجاد قانون- شرایط مطلوب سیاسی و اقتصادی واجتماعی گذاری فردی و طبقاتی را به ضرر اکـتریـت عدالت و بدنبال تلاشها و مبارزههای طولا فرهنگ و تمدن کنونی بشری در جستجو براین بر طبق این آیه رد هها آیات دیگر عدالت و برقراری عدالت و مبارزه برای عدالت از وجوه مشخص و یا مشخص ترین وجه ن الگوهای مختلف و در عین حال متضاد در جامعه ای که زندگی می کنند خلاصه مردم ناسکن سازد . وسایل و ابـزار می شود . شرایط زندگی يك جامعه با قانونی و غیر قانونی نقیر تر کردن اکثریت و ناقص برای عدالت بموجود آورده است و اسلام است که قرآن به این صراحت هـدف سازمان و مدیریت جامعه رابطهای مستقیم و غنی تر کردن اقلیت را نابود کند ، از همچنین شناخت انسان نسبت به طبیعت بعثت پیامبران را برقراری عد التوشناسایی دارد . بنابراین اسلام در متن سياست تبدیل پول و سود به صورت وسیله محرک و ابزار تولید و قدرت علمی او برای بخش و کرده است. مرابط ماد لانه زندگی برای انسان همین قراردارد . لازمه برقراری عدالت دخا لست کار بصورت هدف تجمل و اصراف وتبعيض ارزیابی صوابطی که انسان را در شرایط کنونی اندیشه و تفکر خود به بهترین الگولا در سیاست جامعه یعنی مدیریت اجتماعی جلوگیری بعمل آورد عدالت عرضه می کند انسان مسلمان را در اما شرط اساسی مبارزه برای عد الناگاهی ر اقتصادی و سیاسی و فرهنگی جامعه است. بنابراین لازمه برقراری عدالت شرکت در عدالت اجتماعی و اقتصادی رهنمون می شود و شناخت شرایط ایجاد کننده ظلم است. گسترش نیازها، توسعه فنی ابزار تولید در امور سیاسی جامعه و دخالت درحکومت همه عواملی هستند که می توانند تلاش و انسانها ممکن است در تعابیر جزم جود وتنوعان، گستردگی شناسایی علمی انسان جامعه است مبارزه انسانها را برای رسیدن به عدالت شرایط ظالمانه اجتماعی و اقتصادی را نسبت به طبیعت و پیچیدگی روابط اجتماعی و این شرکت و دخالت باید با شناسایی که هیچگاه مطلق و کمال مطلوب نخواهد بود ناشی از مشیت و سرنوشت ازلی خود بداند انسانها بخاطر تحول روابط تولیدی و کامل نسبت به فطرت انسانی در زمینمتمایل تقویت کنند و فرهنگ اسلامی در مفاهیمی که و در اینجاست که دستگاه ستمگری و نظام افزایش جمعیت و جابجایی نیروهای مولد به عدالت و همچنین در جهت تجاوا ز . قرآن کریم از رسالت پیامبران برای برقراری ا ظالمانه با تبلیغات خود و با فرهنگ و توسعه روابط جغرافیایی فہم عدالت مرزهای عدالت همراه باشد . کاذب و یا از خود بیگانه کردن انسان به و حوزه های اقتصادی و اجتماعی آنراکتتر . برقراری عدالت مشروط به تلاش برای – اصیلترین موضع جهاد کنونی زمان با در کمک این فرهنگ انسانها را از رسیدن به تر می کند . منهم عدالت بصورت تایمی آگاه کردن مردم نسبت به فرهنگ تحمیـلی گاهی شروری برای شناسایی ریشه های برابر ظلم و ستمگری قرار می دهد کوشش ظلم و ستمگری باز می دارند . بدون آگاهی از شعیر اجتماع و انسانها در می آید اما ظلم وستم از سوی و مبارزه برای نابود در حفظ و گسترش این ادراك اصل اسلام در اصل و اساس فہم عدالت که ایجاد کردن مبانی و نهادهای سیاسی و اقتصاد از وظیفه انسان وتعهد و مسئولیت او در از شرایط تحول جامعه و شناخت عوامل تعادل بین شرایط اقتصادی و اجتماعی و اجتماعی ظلم و ستمگری می باشد . در مبارزه برای رهایی و تعالی میرای است که استقرار نهادهای سیاسی واجتماعی و انسانها در جامعه است تمییری نمی دهد: اینصورت اسلام شریعتی است که بارهبانیت باید خمیر مایه هر نهضت مشرقی و هدر اقتصادی استعمار و ستمگری چگونه میتوان عدالت بعث وجود تعادلی که پیوسته و لنزرا و دوری از سیاست به مفهم واقعی جہاد انسانی قرار گیرد • 10
صفحه ۵ فشار به بازار تهران در حکومتی که مدعی ایجاد فضای باز سیاسی است ، هرروز با روشهای تازه مستقیم و غیرمستقیم به وسیله سازمانهای مختلف چماقداران حکومت درکوهستان حکومت، آزاد خواهان تحت فشار واقع می شوند . علیرغم تبلیغ د روغبرد از آن دولت، بازار تهران درروز پانزد هم خرداد یکپارچه هر روز در تلویزیون اعلام می کنند و دست و پای دختران را با روسری آنان در روزنامه های گوسفندی می نویسند که که باره کرد ماند ، می بندند و دستو پای تعطیل بود اما از فردای آن روز دستگاه درراه انتا مجـوئـی کوهنوردان ایرانی همراه با رفقای چینی * پسران را با بند پوتین هایشان باز راههای تازه آزار بازاریان شریف وآزاده را به آزمایش گذاشت و با مهمان نوازی آنان به قله اورست مشغول كتك زدن و نمایش می شوند. کدارانوا آن، ممنوع کرد ن ورود موتورو چرخ ووسایل حمل ونقـل صعود کرد ماند . این نمایش نیز جون ژاندارمها پیت های بنزین را می آورند و دستی کالا زیرسقف بازار است . پید است که بازار محل داد و افراد نیروی مخصوص به روی دختبـران سایر نمايشات د ولت لاتزن ایران مزورانه می ریزند و تهدید به آننر زدن می کنند . ستد کالا است وداد وستد با ون حمل ونقل مختل می شود – ود ستكا ميزازاین راه از این راه به وسيله ماموران خود خواسته کاری و هر ورزشی بستگی به تشویق است. هرکس س داند که پیشرفت هر کسی که می شوند می روند . ساعتی بعد است داد وستد را دربازارتهران مختل کند . غافل از اینکه با این انتقامجوئیها بازاریان شریف وآزاد ، نمتنها بمزانو در نمی آیند ، بلکه د ررا ، کسب آزادی تد مهارا استوارتر میکنند دارد و تنها فیلم و خبرا تشویق نیسـت دولت ایران در حالیکه از يك طرف بــه استهای دیگر می آیند . خود را نیروی پایداری معرفی می کنند و نمایش اظهار همدردی می دهند ، ولی می گویند که نمایشات کوهنوردی می پردازد از طرف اجازه ندارند دست و پای کسی را باز دیگر کوهنوردی را جری غیر قابل بخشش کنند ، می روند و در تاریکی هوا همسانها مادری را به خاك سپر دند می داند . پس از حمله وحشیانه وكتـك زدن صد ها زن و مرد و پیرو جوان در به اتفاق دسته قبلی درباره م ابنا دست و پای جمعیت را باز می کنند و خانم پروین شریعتی مادر ایرج شریعتی که خـدا وخلقا ارتفاعات دامنه، البرز و شمال تهرا ن ، آنان را کنت زنان تا پایین کوه و؟ او را بیشاه به اسارت گرفته اند . در تاریخ ۱۱/ ۱/ ۵۷برای دیدن فرزند ش به زند. آن قصرمی رود و در آنجا به دست ماموران جـمـاق نوبت کوهستانهای دورتر رسید • روز پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه که حدود دویست نفر از دختر و پسر وزند ماشین می برند . در اثر این حاد : نفر راهی شوند بیمارستان و درا هفته بعد باز در همان دانـم و مرد در کوه های حوالی آنچه لواسان به دست استبداد به شدت مضروب می شود و بعدا بر اثر ایـر ضربات پسراز مدت کوتاهی می میرد و سپس او را در زنجان زادگاهش سرگرم کوه نوردی بودند ، ناگهان مورد کوههای انچه نزديك س نفر از دانشجو به خاک می سپارند نقل از يك اعلاميه – هجوم بیش از سیصد نفر از افراد نیروی آمار را همان نیروها به کتک زدن • کشته های کرمانشاه و دانشکده رازی پس از تنگ کردن حلقه محاصره برای پیش از دوباره آمد ن دهقانان و اهالی کوهنورد آن را محاصره می کنند ژاندارمها مخصوص و ژاندارم و پایداری واقع می شوند و دستشان را می بندند و می روند ، اما روستاهای اطراف به كمك دانشجویان مرعوب کرد ن جمع به تیر اندازی هـوائـي می شتابند و آنان را خلاص می کنند می برد ازند . افراد نیروی مخصوص بـا دانشگاه رازی کرمانشاه به دستور رئیس شهربانی معا شهربانی به اتفاق ماموران چماق به دست چهل نفر از دانشجویان چماق و زنجیر و میله های آهنی به جا این است نمونه تشویق ورزشهای لام را مورد حمله قرار می دهند و آنها را به شدت مضروب می کنند .به مردم می افتند . پس از از پا در آوردن به وسیله رژیم استبدادی که تبلیغاتـش قرار اطلاح پنج نفر از دانشجویان مضروب تاکنون بر اثر ضربات کوهنورد آن بدن نیمه جان آنان را به گوش فلک را تر کرده است ولی کـراهـت داخل آغل خالی دامنه کوه می کشانند. تصویر چهره آن، هر روز چون تصـويـر ” د وریان گری ” کریه تر نمودار می شود • وارد ، به تدریج فوت کرد ماند • درشاه آبادغرب ده نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد در : شاه آباد غرب بـه وسیله پلیس توقیف و با پرونده ساختگی به دادگاه بخش مستـقل آزادی برای چه؟ بقیه از صفحه ۱ : شاه آباد تحویل داده می شوند . دادگاه با صدور قرار عــلم صلاحیت پرونده را به دادسرای نظامی کرمانشاه می فرستد و از يك ماه قبل این دانشجویان بدون دلیل و به اتکای گزار شهای واهی پلیس به وسیله بازپرس نظامی در توقیف به سر می برند . تعادل هزینه زندگی و ارتقای سطح زندگی کارگران و ارعین و کارمندان و تحمیل کند . يك قدرت نمی تواند بر قوای سه گانه مجریه و مقننه و قضائیه کشـور معلمان و پیشه وران و استادان و دانشجویان و کلیه مردمی که نیروی واقعی حکومت کند . يك قدرت نمی تواند سرنوشت رفت و آمد. دولتها و وزرا و انتصابا – ر اساسی کارو پیشرفت سلکت هستند خرج شود . ما می گوئیم راه مفت خوری طبقه حاکمه و وابستگان آنها که از راه فساد و اختناق همچنان مشغول غارت و انتخابات را در دست داشته باشد . يك ندرت نمی تواند همه عوای ثروتهای مملکت را در اختیار خود و نزدیکان خود و دوستان بیگانه خـود و وابستگان خود قرار دهد . يك قدرت نمی تواند باغ ارم شیراز را با ۲۰۰هزار مردم و ثروتهای ملی هستند باید بسته شود . ما می گوئیم امنیت و نظم با ید بر اساس قانون یعنی قانونی که مدافع حقوق زحمتکشان فکری و بدی کشور است ار مربع مساحت و دهها میلیون تومان قیمت ساختمانها و تاسیسات آن بقیمت باشد . قانونی که به دست ماموران رژیم در مجلس شورا تصویب شود راساس يك ميليون تومان بخرد ، يك قدرت نمی تواند از معاملات اسلحه و تانك آن بر حفظ قدرت فردی و تسهیل غارت مردم و تشدید شیوه های ظالمانه و هواپیما صدها میلیون دلار پورسانتاز بگیرد . يك قدرت نمی تواند تـا سيسات کیش و مهمانخانه های مشهد و مال و هتل اوین را که خود از اساس با بول در مجلس حضور ندارد و وقتی مطبوعات آزاد برای بحث در اعمال د ولتولوابع مردم ساخته شده است به میلیادها ریال به شرکت ملی نفت و هواپیمایی مـلی آن وجود ندارند . وقتی احزاب اجتماعی و سیاسی و سندیکاهای واقعی برای مالياتي و پلیسی باشد از اساس غیر قانونی است. وقتی نماینده واقعی مردم بفروشد • دفاع از حقوق افراد مردم وجود ندارند نظام قانونگذاری رژیم استبدادی از تربیت و تحصیل فرزندان خود را ندارند و کمر آنها در زیر بار گرانی وکرانفروشی اساس خود غیر قانونی و مبتنی بر زور و خشونت است . که خانه ندارند و بهداشت ندارند و غذا ندارند و وسایل ضروری مرد من بنابراین مردم ایران کیفیت حقوق و مطالبات اجتماعی و اقتصادی خود را رتون خرد شده است. آزادی را برای به دست آوردن حقوق مشروع اجتماعی خوب می شناسند و به شکل و ماهیت نظمی کمباید تأمین کننده این خواستها خود می خواهند • پول می گیرند ؟ چه مقاماتی از فروش اراضی موقوفه اطراف مشهد به دولت نقـط و روشنفکر و دانشجو به خوبی می دانند که گرانی و تورم و گرانفروشی رفـتـر چه کسانی روزی بانهمد هزار تومان فقط از فروش آبجوی خارجی در ایران سیصد میلیون تومان حق تولیت می کند ؟ چه کسانی صاحب صد ها صدها میلیون تومان پول نقد و خانه و باغ واشياء و رکود کامل سازمانهای اداری و غارت وحشتنان درآمدهای باشد ایمان و اعتقاد دارند . مردم ما از زارع و کارگر و پیشمور و کارمند و معلم تحصی های موسمی و بحران مزمن اقتصادی و عقب ماندگی های طولانی اجتماعی شهای طبیعی کشور یعنی بطور خلاصه فساد در وسیعترین سطح علتی جـز استبداد عتیقه در خان وداخل هستند و کلیه امتیازات واردات و صادرات سلکت را در اختیار دارند و چه کسانی در تمام بانكها و بیمه ها و موسسات مونتاژ و فروش جاد روزي يك ميليون تومان سهمیه سیم مشهد به کیستکی می رود؟ و حکومت مطلق ندارد .اگر خانه سا شود .اگر نمی شود . اگر اطبای جوان ایرانی گروه گروه | ران از سیر شاہور ریپورتر دلاله که درهند به دنیا آمده و دراندیس خودداری می کنند . اگر در همه معاملات و خرید و فروشها و برنامههای به رخرین لقبه سر گرفته و در ایران یفتن دلالی گرفته است است و یک میلیون پوند در خریدتانکهای کرد ۲۰ آری ما دام استبدادی هـ آزادی خواهیم • رژیم آزادی را برای چه می خواهد ؟ برای غارت و مگر برا و غارت کردن را می جز اعمال زور وکشتار و شکنجه و درن پراکش برای زن وجود به دلاریون نمه و هدفی جز غارت درآمدها و اندوختن تررتها به دست . ه اگر دهات و شهرهای ما ناقد جاده و مدرسه ر نی وسایل زندگی و گاز و برق وغیره هستند . اگر دهها در پشت در دانشگاهها می مانند و یا در داخل دانشگاهها كلوك عملة استبداد مجرح وکشته می شوند . اگر دما سلبـارد کامزی مفت و ارزان به جیب خارجی ها می رود و در برابر ا دارد؟ کنترل عواید و ثروتهای ملت و اجرای برنامه های اجتماعی و اقتصادی مسترتی آموزش و سرگرس های سالم و خلاقیت های فکری و جسس محرم می مانند علتـي ر ما آزادی را برای چه می خواهیم ؟ با آزادی را برای نظارت بر قدرت و یا نابود می شود و فرزندان «ملکت از نعمت سواد واقعی و کار و تحصیل و جز استبداد و اختناق ندارد نهاست ماهد بنابراین آزادی برای ما وسیله رسیدن بماين ه مبارزه مردم ایران برای آزادی هدنی . رنامو پیشرفت را خوب می شنا. ارز ایرانی یا از ده رانده شده است و یا در ده بـ ما می دونید که؟ رباخواران و اورزی معروف است و حاصل زحمت خود را باید به فتب واسطه ها پفررشد – کارگر ایرانی حق اعتراض به شرایط کار و مقدار مزد و حقوق تامین حد مطلوب شرایط زندگی برای همه زحمتکشان ایران و ارتقای شرایط کار ندارد و هر اعتراض کارگر با ضرب چاق و کلوله رزندان و اخراج و بیکاری والای زندگی برای فرزندان روستا و شهر و کرکر و دهقان و پیشه و روکار کوبیده می شود . ما می گوئیم میلیاردها دلار پول نفت باید برای
شنبه۲۰خرداد صفحه 1 جنبش سخنگوی دولت می گوید که مخالفین باید تکلیف خود را در برابر شاهرمیهن جواب به سخنگوی دولت معین کنند و ما می گوئیم قبل از هرچیز رژیم باید موضع خود را دربرابر قانون اساسی روشن کند اگر رژیم قانون اساسی را قبول د ارد براختیارات سایر قوا انهم از راه خشونت – باید بداند که قانون اساسی دارای کلیتی مفهومی جز استبداد و قدرت مطلقه و در یورش به کوی دانشگاه تجزیه ناپذیراست . درقانون اساسی اگر نتیجه تجاوز به حقوق ملت یعنی نابود نصلی درباره حقوق سلطنت وجود دارد شدن حقوق ملت به قیمت افزایش قدرت فصل دیگری هم برای حقوق ملت اختصاص قوای حاکمه تا سرحد توتالیتاریز حکومت از سرنوشت شش دانشجو خبری نیست داد شده است. در قانون اساس مـا استبدادی مطلق ندارد بنا براین اگر ملت مافوق همه قدرتها ۲۲ اصل مربوطبه حقوق ملت است ایـن با هم بهتر به تن بچسبد . ساعتـى دختران دانشگاه از اول خرداد ما • به مقررات توهین آمیز جاری در کــــــــى بعد کارد های ماست دار درمیان مـه اصول حاوی چه مضا مینی است؟ این اصول و همه بنیاد های سیاسی کشور دانشگاه اعتراض کردند • غلیظ گاز اشک آور لوله های آب را باز کردند حقوق مردم را درزمینه ازادی سیاسی واجته باید همه ترا و همه قدرتهای حاکم سلف سرویس دختران تعطیل شده خونهای کف راهروها را نستند ، ولی مشخص می کند “درقانون اساسی ما حـق موضع خود را به طور صریح درباره حقوقی است و کسی حق ندارد دراطاق خود از هنوز لکه های خون بعد رود یواربانی است – که در قانون اساسی برای ملت پیش بینی مدام دراین نبرد شرم آور پلیس با دانشجو | حاکمیت از آن مردم است در قانون اساسی اجاق برقی استفاده کند ، دختران را : شدید تر از سربازخانه کنترل می کنند وهر . بیش از صد و بیست اطاق ویران شد که در ما قوای سه گانماز یکدیگر وبرای همیشه شده است روشن کنند شب سرساعت د مشب هممراد راطانهایشان مراطاق سه نفر سائن بود ماند .عده ای ممتاز ومجزا هستند .درقانون اساسی ما اعتراض ما این ست که رژیم حقوق به بهانه حضور و غیاب بازدید می کنند و زخمی نان به سلامت برد ماند . برخلاف دولت در برابر مجلسين مسئول و مواخذ ملت را در قانون اساسی به طور آسای آنان را سلب می کنند . ازهمتوهین آنجولت آمیز ترحتی است که سرپرستی کریدر کار نوشت به دانشجویان زخم واخراج شده ی زیر پا می گذارد . و اما ایراد سخنگوی است. در قانون اساسی نقطدادگستر بازرسی اطاق دختران برای خود قائل است | از کوی دانشگاه جائی نداد هاند معدمای | مرجع تظلمات عمومی است. درقانون اساه است بضخالفین چیست؟ – بر مخالفین از آنها درخانه مردمی که اطراف کــــی | ما قدرت و اختیارات باد شاه محدود به کانه در مسند قدرت هستند و نه در هیچیت از قلمرو اختیارات رژیم مقامی اصولی است که درقانون اساسی پیٹربینی دارند چه ایرادی وارد است جز این ایراد که مردم ایران حق ندارند خواسته بازرسی می شود • که با حضور چه درغیاب آنان اطاقشان ناظر وحشیگری کارد بودند شبها پناه پسران ساکن کوی دانشگاه اعـلام داده شد ماند . دستهای هم شب را در بارك فرح خوابید باند • کردند که به پشتیبانی از خواستهای خواهرانشان ساعت ده صبح روز پنج شنبه یازدهم خرداد اجتماع خواهند کـرد شده است. بنابراین همه ما کارد ها زخمی ها را به بیمارستان قدرتها . قبل از هرچیز باید موضع اجرای قانون اساسی و به دست آوردن قرارشد رئیس کوی درهمان ساعت برای داریوش نزدیک کوی دانشگاه رسیده اند اساسی دارای حقوقی هستند بـایـ ایران برای آنها شناخته شده است. مخالفین حق ندارند بگویند هرکسی و اعمال خود را با ضوابط واصول قانو ن به نام هد ایتاله مفید دچار خونریزیشد وردن شهربانی و بیمارستانهای ارتش برد مانده خود را در برابر قانون اساسی مشخـع از چند نفری که به دست مردم بعبيمارستان کنیم . همها و همه قدرتهایی کمد رقانون حقوقی باشند که در قانون اساس که نشد – معاون او آمد با : شنیدن تقاضاهای دختران حاضر شود ، | گفته می شود جنازه یکی را برد ماند ود تاکید براینکه هیچگونه اختیاری در راه بـ خواستهای دانشجویان ندارد • بیضه بوده و حالش رضایتبخش نیست . اساسی منطبق کنیم . در این صورت هر مقام و هر قدرتی که خود را صاحب اما چیزی نگذشت که آنها که اختیار گفته می شود که عدهای شهید شد ماند.تا | ملاك صلاحیت هر قدرت و اختیارات هر اختیارات قانونی می داند باید طبـق داشتند وارد عمل شدند – کارد ها کنون خبرنگاران ما توانستهاند نام شش مقام فقط و فقط قانون اساسی است. اصول صریح قانون اساسی در بـرابـر نزديك پنجاه نفر به دانشجویان آرا ، نفره محمود شاهسون-عباس بخشی بهار اگر رژیم قانون اساسی را قبول ملت پاسخگوی اعمال و مسئول اختيارات ستو | نرید ، خوشکلام ـ شـرچهر اکبری . دارد دیگر مخنگوی دولت حق اجتهاد خود باشد . کاردهای اخلالگر پس از عصبی کرد نوتحريك – دانشجویان ایستادند . دسته اول محمود سلطانی و فرا مرز سم دی وحق تکیه کردن بر ضوابط دیگر راندار اگر رژیم و سخنگوی دولت به نماینگ دانشجویان عقب نشستند . دانشجویان ا از دانشجویان علوم تربیتی به دست ضابطه وطن دوستي وخدمت و علاقه از رژیم ( منتهی بدون هیچگونه مستند شروع کردند به شعاردادن سایر آورند که تا کنون خبری از آنان نیست . دانشجویان نیز به آنان پیوستند معمکی به مصالح مردم ایران فقط و فقط در قانونی ) مخالفین را در برابر موضع فریاد می زدند ، دست کارد از دانشگاه درکوی دختران تخت جمشید – آنها مورد سوال قرار می دهد. یورش بردند . معاون کری گریخ سیاسی میزان علاقه واحترام به اصول قانون باید به این سوال هم جواب بد هد که سی معین می شود کوتاه – پس از يك ساعت ۱۲ کامیون انــــــــراد از روز جمعه دوازدهم خرداد افراد در این صورت خدمت و خیان در رژیم کنونی ایران مرجع قانونی مخالفین کارد درجلوی کون دختران مستقر شدند. برای هر فرد. از مردم ایران در هر مقام و برای اینکه رژیم را نسبت به اعمال آن تفنگهای ژ۳ را بمحاصره، کارت ملی و کامیون سرباز موردند ساعت یک بعد از نیمه شب سیزد هم خرداد درچاچوب هريك از قوای سمانه در قلمرو مورد سوال قرار دهند کجاست؟ لیس تهران عبور و مرور را در خیابانهای صدای آژیر اتوسوی پلیس دانشجویان را از خواب براند – التسويلها جلوی خوابگاه | قانون اساسی مشخص می گردد . مجلس است؟ • مطبوعات است؟ دادگر اطراف کوی ضع کرد . دانشجویان به : ایستادند و افراد کارد بیرون ریختند ساختمانهای خود رفتند • ربع ساعـت چه دلیلی بر بی اعتنائی رزم بـه است ؟ و یا حزبی است که از اساس کارد ها و نیروی منهوس تفنگداروسلح پنجره نگاه می کردند ، شنیدند که یکی از نگذشته بود که بیش از چهارصد نفر از دختران که سراسیمه برخاسته بودندواز | قانون اساسی بالاتر از این که سخنگوی طبق اصل ۲۱ ستم قانون اساسی مغیر قانونی است؟ به جماق و کارد و سیر از نرد معابمحوطه کارد ها فریاد کنید :” سرپرستشان راسا | دولت در صحبت از ملاکهای وطن دوستی خوابگاهها ریختند . هدف اول خوابگاه کنید که می خواهم بروم .دانشجویان | وعلاقه مندی به منافع مردم ایران اصـلا بنابراین در برابر سوال شماره 14 و ۱۰ بود – درماراشکستند. سراسیمه اطاقها را ترک کردند ودرمحوطه | نامی از قانون اساسی نمی برد . دولت که دارای هیچ مستندی آهنی مضروب کردند و گروهی زخمیان از سالی از دانشجویان – دانشجویان را باباطی و زنجیر و سیسله پائین جیشدند . سربر قانون اساسی نیست سوال ما از رثم مادلیل آنرا خوب می دانیم و خود این است که موضع خود را دربرابرتانون پای افتاده را کشان کشان بردند وانا ت ، اطاقهایشان بروند و چراغها را خاموش | جاری حقوق و اختیارات و وظایف بست که در برابر دولتی که در همه اعمـال و او نیز خوب می داند زیرا قانون اساسی اساسی روشن کند واز مخالفین ببرسد دراطاتها سراغ ساختمانهای شماره ١٦ و۱۷و۱۸ دانشجویان به اطاقها رفتند ودرتاریکی ، | ر۱۹ رفتند .کازاشك آور، زنجیر چماقبه . لرزان منتظر حادثه بودند معاقبت معلم کارانتاد درهای اطاقها را می شکستنـده شد تمام تهدیدهای غیر انسانی کارد ها | دارای مسئولیت نیز می باشد . در برابر همانقدر که دارای اختیارات اســـــــت قانون اساسی وجود ندارد علت مخالفت اگر ما نتوانستیم ثابت کنیم که دانشجویان رادر داخل اطاق مضروب برای این بود ماست هر حقوقی در قانون اساسی تکالیفی می خون آلود آنان را به راهرو می انداختند یا خارجی ساکن تری امیر آباد را کماضاقت بهطور صری معین شده است.درقانی با اصول قانون اساسی به چشم در همه اعمال دولت کوچکترین توافق ها ویران شد ماست در این سایر رفقایشان نیز بزنند و آنان را از یلمها به پایین پرتاب کنند تا همکاران منتظرشان در پایین بیکارنمانند و دانشجهان سرو دست و پا شکسته را باز بزنند و یکاسیونها را درآنر ز راد ر هرتره جواب برای آن پیشین قانون اساسی ملت دا را بدون حقوق بیندازند . د کرده مانز ران خبر ته امدند راهـر را بردند و آن دسته که خان ی کشانده و دستوری داده است کموله ساکن شهرستاند ، شتر حادثه پانی آب را روی او باز کنندا ؛ به قول اند سافت وام کتاب جای خا ولی دانشجویان ایرانی اصبعيك · حقوقی مشروطه از اسام ا اصل • ر آن صورت ما افتراهای رژیم را قبول کیا جز مشتی معد سنی بات رہی قانون نیستم .واکر ثابت کرد . دولت را به – حواله حاکمیتازا ملت است. دارای وتعهد هستند که از حقوق مصر می باشد . و این آن خـرد قانون اساسی به طور کامل بهرمند باشد باید در کار برد قوه مقننه درین نتیجه از بین رفتن حقوق ملت در قانون – اساس افزوده شدن براقتدارات استبدادی ایران صمیمانه به آن اعتراف اختیارات قوای دیگر است. و افزونه شاد کنیم . رجوابگویی بسیار قویتر از است

حمایت شما از روزنامه‌های ایرانی ضمن دسترسی به نسخه‌ی کامل نشریات، ضامن بقا و تداوم تلاش ماست.
Become a patron at Patreon!