نسخه آزمایشی شامل 218,992 واژه

کیهان:ش:۱۰۷۳۷

ص۱۰

کیمان بحث و اظهار نظرگروههای مختلف || آخرین گزارش درباره قانون اساسی بدنبال دیدار سامان جراید جمهوری اسلامی ایران و علیه انقلاب و دموکراسی است. و در کجای اسلامی ملت باشد. و همچنین ارسال ازافغانستان ر هیران روزنامه و نویسندگان نیز بجای هریک از مواد مورد دنيا مطبوعات اجازه داده میشود باس پاین بیل مقالات ومطالب با ناصر مهنایی ولد ارشاد علی اعتراض پیشنهاد شود و امیدوار رایه که به چنین رهبری و یا مراجع بشریه مربوطه جهت درج انبر طبق که چند روز پیش انجام شد . که تا روز شروع جلسات رسیدگی سلام تقلید نومین و افترا بزنند محررات و امول این اعلی د. پلحمری مربوط ولایت بغلان: مردم مسلمان مطلقه منحصری اسر مهناجر در صاحـــــــــای بلایحه مطبوعات چنین پیشنهادات و منهم از هر گونه تعليب مصون بدیهی است چنانچه مجلـه يـا شریه ای از درج باسن ايـن با شعارهای مرگه پرتره کی، زندہ وجاوبدهان اسلام و با گفتن پیرامون مسائلی که در این دیدار سازنده و مطلوب مردم شورای باشد و الله اکبر، به شهر ریخته وست بعمل انقلابی میزنند، افسر مخابرات ورد بررسی قرار گرفت انت منخب برسد . بهر حال خواسته این وزارتخانه وزارتخانه خودداری کند نمایندگی کشته و پاسداران مخابرات سلاحهای خویش را تسلیم شورشیان صاحبان جراید و دیران روزنامه لیت و الترا اینست که باتوجه پلروم تصويب خبر گزاری مربوطه در ایران اخطار مسلمان می کنند. و بدون تعرض بانه هوتا من از محافظين همگی بالفال قبول داشتند که ناصر میناچی گفت یکی از ه تولی برای مطبوعات بجای مواد میشود و در صورت خودداری از بانك به غنیمت میگیرند. عکس های ترکی و پلاکاردهای سرخ طبوعات قانون لازم دارد و بایستی ایرادات ماده ۱۸ لايحمر خصوص پینهادی به مرادی باینی مع باسن و امامه من أمهـار کمونیست ها را به آتش می کشند. نت ضوابط قالولي طوعـات تهمت یا افترا بشخص اول روحانیت جایگزین شود تا آزادی مورد نظر اصحیح و مغرضانه دفتـر ان تامین شود. آیا برای خیاست – خبر گزاری تعطیل و کارت آلات ولسوالی (فرمانداری) پلخمری را محاصره می کنند و بعد از لد. هنمای رهبری به انتهایی است و نه انتظار باید والا مرجو مرج خواه و مراجع سلم تقلید بود شاناز – توهین و افترا نبایستی ستلمين معترض بودند باینگه خبرنگار مربوطه فکر میکرد زدوخورد شدید بین خورشیان مسلمان و برای دولتی قوماندان بهمین دلیل تصمیم گرفته خص اول روحانیت به ترتیب مباراش مشخص کرد. ضمنا این قبیل جوابگولی ما والوالي (رئيس شهربانی) وهل سرباز بقتل می رسند و دو نفر شه که از همه نمایندگان رساندهای انتخاب میشود و از کجا میتوان حقوق طلوع و زبان ازمانهای انگليسي فرانسوا لعاني از مسلمانان تیر بشهادت می رسد، آنچه جالب است در مشها گروهی و جسیت های دفاعار مرجی را شخص اول اتلاق نمود. دیده که ناحیه جراید به او و مری چاپ و به سفارتخانه های شورشها، مردوزن، پیرومران، حتی کودکان حضور می یابند و با آزادی و حارق بار و کانون وکلا متاسفانه این اعتراض و سئوالا کار جارت و لطمه وارد میشود نباید علیم تهران و دیگر مراجع پرتاب سنگ، آتش، تنگ، مسلسل ربا ضریهای تیله و تیر انزجار ر لنات مادگستری دعوت شود تا منتقدین بود که حاکی از گامی دفاع کرد. تامین این دفاع بعهده خارجی و بین المللی فرستاده وسلم خود را ابراز می دارند. یا بدقت بررسی و براساس آنان به اصول مسلم و منظمات همزمان با قیام مردم غیور (پلخمری) در پروژهای (گوهرگان) اسول آزادی و موازین می کراسی اسلامی است زیرا در اسلام بخصوص مجازاتهای ضرع قانون واقع بالغ شمال، یکی از نواحی (پلخمری) رموخورد شدیدی بین وزیر ارشاد ملی یادآور شد مکتب انقلابی تشیع رومانيستر مسلمانان و قوای دولتی صورت می گیرد که در نتیجه دو نفر از طرفین اغلب القلمین اعتراض داشتند که پاین برش قتل میرسه و شورهیان موترهای (ماشینهای) پروژه را ربوده انتخابی و نه از طریق رسایت مجازاتهای مندرج در این قانون چرا وزارت ارشاد ملی از انتظار ره هنگام توسط قوای دولت محاصره و بعداز اتل گلودن بروی لقريات خلاخته شده جلوگیری مه شرکت و سه برابر آن رخمی می شوند در منطقه (مسنداوری) نمیکند گفت یکی از انگیزمط و مربوط (بلخصری) نیز در رابطه باقیام مردم (پلخمری) مردم به نمایندگان مامورین دولتی مجرم آورده و در مقابله باسم مسلمانان در مرحله درت رسل اس كے قول شکست می خورند. ولی خوشبختانه در اثر مداخله بريست نفر اوایل تیر جهت رسید؟ سوار مسلح ازلریه (جنگ اختی) مامورین مولتی شکست میخورند بالمهار نظر بخشدار بخشدار) وقوماندان (رئیس مهربانی) است گیر میشوند، مريم حسین مسلمان و اسلحه مره حمهور می شوند و به سرباز بکار کند و یکنفر از مسلمانان نیز گفته میشونه ومر حدود هست ولی ملل توسط مسلمانان به قیمت گرفته می شود. تغییرات و اصلاحات لازم را انجام و بهمان امر برای تصویب بدولت تسلیم خود النهار نظر باره لایسه طربات ملی گفت که از له ــــــاز بایستی تابع مقررات عبارات عمومی سلوم و مین میشود و این یکی باشد و ذکر مرادی دراین خصوص از مظاهر برجه و انقلابی درشبوه دموکراسی طعب تشیع است، در در لایحه مطبوعات ضرورت نداشته مللی که وزارت ارقاد علی تصمیم گرفت که لایحه مطبوعات را در این مکتب مقام رهبری و اولویت او نسبت به سایر مراجع در الر عرض لطرخواهی و قضاوت مردم است. مرافق خواسته ستا کار در پاسخ بایستی گفت چون قرار دهد تا پس از حه راملاح مراجعه و البال مردم ازر مرمورد اکثر منتقدین ارقام و حقوق نظر است که همیشه در طول تاریخ در هیات دولت سوره تصويب کمموره بست يك عالم روحانی که براوج قدرت ایر اطلاع بودند توجه نکردند که واقع هود در واقع انجام واجرای جرائم مطیر مالی خاص مطبوعات و خواسته های مردم بود. زیرا مرطول چند ماه پیروزی انقلاب مکررچه نگری و اعتقادی و آگاهی سیاسی ناشی از اقدام مسئولان و متصدیان ايــراز ال مواد مساله رعایت اصل اجتماعی بوده است بوسیله مردم ممتاز و مهره درختانش جلوه گر شده است که با خوبیوهیومک بوسیله نامه و چه از طریق تلفن دیده احقاق حق خود و بیرجه الكلام چنين رهبری در جامه نیایتر با جرائم عمومی مخلوط اسلامی دیگر نیازی بالتهاب یا مطبوعات است که بایستی پیرامون موضوع مورد رسیدگی از زبان این وزارتخانه و دفتر نخست وزیری شکایت و اعتراض شده است که چرا جلوی تجاوز و حاکی این قبیل جراید گرفته نمیشود و براموات اجازه میدهد که این قبیل جراید اظهار نظر گروههای مات درباره کانون اساسی گزارشهای رسیده از افغانستان حاکی است که در منطقه (خود اخبار علیه از آزادی بیان خیل) مربوط به ولایت (کابل) تعداد زیادی از چریکهای متمان به میدان هوایی حمله کرده و بعد از زدوخوره همیدی توسط هواپیمای نظامی رسنل خورشیان علی رانده شده و تعداد زیادی چریکها گفته میشوند و با طهاره توسط جریکا سقوط می کند طبق خبرهای موش: در ولایت ارزگان و مربوطات (حرمه) ران ارسال از چرم است در حالیکه در مورد مالکیت کرعوام لازم است که در مورد باید نمایندگان واقعی مردم درآن آن جنگهای خونین بین قوای دولتی و مسلمانان صورت گرفته نظرات مردم نسبت به من لالین فرقانون اساسی باید ازا یاد اتلان مالکیت تجدیدار هود حضور داشته باشند. اساسی منظره از سوی دوك مرة ر مربع استان خود . – قانون اساسی احزاب اکثر خالهما ویران و صدها نفر جان خود را از دست داده اند . اکثر جد اسلام و امیه گزارشی در همه جای دنیا قانون استخوان بندی قانون غرب است. را محدود می کند و حزبی که با ولسوالیهای (فرمانداری) مربوطه آن چون ولسوالي (گرام) و در این باره باله ایران رفت احد اساسی را به رای نمی گذارند این در مورد مجلس موسسان نظر جمهوری اسلامی سایر ولسوالی دیکندی، ولسوالی گجران، وتوالی معراوي ولوالـي در این سفر آرام چایی که آمال متخصصان در امور سیاسی و حقوقی من این است این باید وجود داشته نمی تواند وجود داشته باشد. این شهرستان ولسوالی چهره ، در تصرف مسلمانان می باشند . گروههای هستند که می تواند راجع بقانون باشد و نمایندگان واقعی صداقهار گروه به نظرات کلی خود را سازمان امر الفالستان در آن باشند حالا به مرمورد که نظر بعد الله این نمایندگان چنین بیان کردند موما از ماهرانه ای از منتخب مردم باید باشند. من خوامان می خواهد باشد یا به تعداد کم یا نباید در التها با دخترارسلور دختر و پسر رای به قانون اساسی تشکیل مجلس موسان هستم. . زیاد. مانطور که امام بارها در ارمی چه معنیانی گروه با العامه سمینار طب ملی سوال کردم و نظرخواهی نمودم گروهی از مالهجریان ماندگاه فردی داده شود چون بقول آقای ستانیان فرمودند مهم این است د که هور قانون تهران که هوادار سازمان مجاهدین سامی را ساله نگردان خلق مومند نظر خود را راجع به قانون اساسی به این سوره طرح الله ارماه علی گفت به حمایت و انقلاب اسلامی مردم تلخيص جرائم مطبوعاتی و ذکر تجاوز و امانت کند و از طرفی آن در قانون مطبوعات برای جلوگیری از هرگونه بیمی و بعضی از جراید نیزیاین وزارتخانه رعایت حیثیت و شغل مطبوعاتی اعتراض کردند که چرا جلوی بوده است که متاسفانه غیرحق تعرض مردم را علیه برنامه و بدون توجه به فلله من باب مقال بایستی گفت که قلمرفیع کوه دماوند : مورد نشریه در حال نظر نمی گیرد بنابراین آیا میتوان قبول کرد که انتخاب ورسایتير مرتفع ترین لله اعتراض قرار گرفته است. نده است بلکه این قله چه نظریات سکسی ممنوع است ماراتی رخ ناوه تا این لیل هزاران مراد مله مردم پرسش که آیا وزارت ارشاد علی وزیر ارشاد علی در پاسخ این اعتراضات و شکایات مردم علیه جراید و بعضی از جراید علمیه • طرز فکر خود بکترع استـال اسال ماتور از طرف مطبوعات عليه موله است زیرا دولت لایحه ای را بصورت قانونی جهت اجرا اعلام نکرده بخواهند و به نفراطه رلیو ے حق چنین اعتراض وجود مازار المهای دیگر است. بنابراین حل دارند مطالب را معده و رهبری روحانیت در جامه کینه اید و بحکم فرع و قانون بخوانند و بهترین آنرا التهاب قوانین پیشنهادات سازندهای اراله دعنه ولی متاسفانه در این خصوص داختند کما اینکه مراجع ماليس اکثر مطبوعات پیشنهادی را که جایگزین مواد مورد اعتــراض تقلیه نیز در این دوره پایین مکی ورود نشریات خارجی را به ایران مردم عصبانی و ستم دیدمرسیدگی بهمین ترتیب از طرف مردم ظاهر ر خاص میاره و از آنجاست که ان شده است گفت این وزارتخانه لایحه قانونی معلومات ممنوع کرده است و پا مسمومیت هایی کنند. کنند. و یا در اصلاح و تل مراجع بزرگ تقلید نیز بسمت که قانون امور اجرا مودومیه بنی صدر با این خود به سون | خدمات بهداشتی و درمانی باید . تاکنون ورود ممنوع نشريه به مفهوم واقعی در اجرای این حرکت ماتور می مردم در کوههای دیگر از محوطه کند. و بلاره چون جو حاکم و راست چنین رهبری المان سیله ای را مطرح کرده است وازاد با آزادی کامل نمی توانند التهاب کنه و انصاری نباشد – مملکت را بدون تبعیض بیوشاند وی در پایان گفت بهین دلیل لزوم سرعت بیان وایه مند مگر در مورد مجله و نشریات و تنظیم به لایحه قانونی برای که بطور قانونی منـوع رهبری آن می نهند، اینست که مطبوعات ضروری است و حالا که چنین لایهای تهیه هسه اسمالی خود را در موافقت و مخالفت با رفراندم هم قانون عملی است زیرا مهری مس مانجری مسلمان کردند که تقربا همان نظر سازمان مان ادبیات راجع به قانون مباحسین علل خواسیره بد که دانشگاه علمای راجع به مبلی بر اندیشه های مردم منصب است و اساسی و جباله آن چنین گفته ساوال هه نظر علمی خود را مرسان بحث می کردند و نظرات ایدئولوژی مردم اسلام است پس ه طب خصوصی اعم از طب ، بیمارستان و آزمایشگاه | لایه باید ندارند بلکه موضوع را اگر تقریهای جنین مقامی توهین نون اساسی که مقداری از راجع به مواد اونا بیان کنید فقد بانتقاد و اعتراض کفالهندکه و افترا برند ولو آنکه آن رهبر اما یکی از وسالف اماره له بلسد اجرا بلکه لها بـــرای ارا بطور دلیل مطالعه کردم جواب دادند که مواد قانون اساسی تشکیل جلس همان ســــــان رفرانیم نتيجمال سلوم استوعه بهیچوجه نباید وجود داشته باشد . ميمهار آن انتقاماصواعترافات از راه بزرگواری مرسده شکایت مطبوعات خارجی وزارت ارفامیلی نظرخواهی و کناره مردم لاره ه نظر من فرق دامه با آن را دور معلمه فرم الله می مالیم که قانون اساسی که امام امیتوانه موره به ماده قانون بالاعتراض همان جرایمی مام این کارد بر نیاید جامه بتوان تقلی چنین ترجمه تمامی مقالاتی است که در خدمات هیچگونه تیمیضی وجود بند بها على مانشجوی مال و گروهی از استادان مدرسه عالی حسینی سلاح بدانند به تصویب | سمینار مبلی و مردمی که ازهم موجه و ملعی برآید. امانتي بخود حق اعتراض و مفاع مطبوعات خارجی راجع به ایران معترض بودند که چرا جلوی فریاد اید از مواد آن عیلاب چهارم دانشگاه اقراه خود راجلين کامپیوتر در به المرهوم نظرات مت هم خواهد رسید لذا مرينه | خرداددر دانشگاه شیراز تشکیل نداشته باشد. این بود که درخواستحد را دارد و سعی العموم بنمایندگی نوشته میشود و نیز جوابگولی ر میان مردم را نمی گیریم ورد مام کسان به همه مواد مربوط خود را رایجی به قانون اساسی و بیهودهای خواهد شد که رفراندم شده بود با صدور نامهای این قطعنامه شرکت های سرفنظر از بیان عقاید و نظرات جاسه اقدام خواهد کرد. بنابراین اگونه مقالات و مطالبی است هده و حالا هم میگریند به ارس و ولی از مواد مربوط به اورکلی در مورد لابون ملی برسان ملین طرح کردند بشود و یا میلی درمان برگزار دارویی رامتهم به فـارت العام لال به نظر اسلامی کجای این ماده خلاف اصول آزادی بکار خود پایان داد . که برخلاف واقع و بر شـد مطبوعات لازم نداریم. الله مقالك ان مری تهران اساسی آنجا که ایلوالب سالمه ا مجلس از مراوع للمه بیت المال و تخریب فرهنگ در فیلمنامه این معیار تائید شده است که اگر چه مردم اعلام کرده وعنها حضرت آیت الله شیرازی : کرمان می توان آنان را در سازمان با گروهی دانست که بیشتر بایگاه اطلاعیه گروه انقلابی ابوذر نموده تعداد اقلام دارویی و پیاده کردن این معنی احتباع مرهمی دارد و مردم بیشتر آنرا تایید میکنه که عضو سازمانی که به تغییرات بنیادی در تمام دورالی منتخب از پزشکان و هم حدان امیر با رب المعلمين الى اسباب السموات والارض واعلم ما المدونا وما كنتم تكتمون ون مروز تعیل میرود و گراب دارد هش ابرتر فهیدمان مجاهد بودند ولی به هیچ سرکی عضو سازمان مجاهدین خلق (جنہیں مجامین فعلی) نبردند، و با سرکار شتون سیاسی ، اجتماعی – داروسازان متعهد تعیین کننند. قانون اساسی باید تضمین کننده اقتصادي و فرهنگی داردولی رادیو تلوزون و مطبوعات آزادیهای مشروع فردی و اجتماعی باشد واقعی کرده و با آموزش طب واقعی در سطوح مختلف در ه تصویب قانون باید با تایید اکثریت قریب باتفاق مردم سلمان انجام پذیرد : بنابراین اگر قدم اول براین کس باید تا حدودی معالـم رواله لام میداند که براساس اصل • اسول ماری در مقابل معرفیع و سامانه ه اینکه در داخل این گروهان شمول واعاده در مورد چند مل قول باسراحه كامل القاکری که اگر طب را بعنوان به راه باید در جهت روشن کردن گروه اسلام ابودرکه تنها سازمان با همه میده خون مل سه مردم تاسف عمیل خودرا ازاین مساله اعلام میداریم که به رفت هیه نهاوند است و همانگونه که در اعلامیه سیاسی شماره ۲ گروه که مردمی بشناسیم و معتقد باشیم اذهان عمومی نسبت باط هدای شهیدرا اله تبلیغات برای سازمان خاصی نمود که منه و ه می گردید و اکنون نیز موجود است تنها عفو باليم الله فاید که مثله تندرستی نیاز و درد تجارتی موجود افشاگری های گروه ابهر بار مسکری 1 همه نهاوند در سال ۰۳ مردم است ا مانگونه که در انتهای ایشان دور برادران مجاهدیان را اقدام و احيات گروه انقلابی ابوذر می نماید و براساس رابطه ارسال رضیه جایی که از شهدای گروه ابوذر ماهه در راه اهداف که شاید از اصول گروه ابوتر عدول کرمدالد لصحه گردهایم باز به آنها برادروار توصیه می کنیم که هر انسان هما برادران خوب – نی ام کرده اسلام اور را که من میگرال باران احیا بیایید تا با مردم صادق العتر برخورد کنیم و ست مرسه یکدیگر ملک در مال به همان از می برای اعتلای معاینها در مقابل دشمن بزرگ و مولدوارمان اسهالمرم راه برداشته شود خود باعث خود باشد … ه ملت مسلمان ایران باردیگر تونسته های هوم را نابود خواهد کرد . تقیم در کلیه ارکان خواهد هرق و غرب جهانی و ارگران ارتجالیمان بایستیم . در مان مالا مال ما باران خود ما که در سازمان مجاهدین خلق ایران بالمرور گزارش خبرنگار ما حاکی شد کما اینکه استعمار وجود اون اور مان راه فعالیت چشمگیر دارید بیایید له اسلام و میام بلکه ملا با است که درجلسه بامداد میرور شهد – خبرگزاری پارس – حضرت آيت الله المطلعي خودرا از سایر شئون ازطریق رارداد مناصری امپریالیزم جهانی عرافتیم و نیرویمان را کمتر صرف تبلیدات زمانی دلسوزی رهبری انقلاب سار رهبران طالبار علمی و سمینار طب علی دکتر علی اصغر سید عبدالله شیرازی در یاد گنگوی اختصاصی در مشهد پزشکی ر گروم تعاليم . اعمال کرده است. روحانیت بااخلاص و رجال سیاسی کشور که نظرهان – حاج سید جوادی بختانی ایراد | دیدگاههای خود را در زمینه مسایل جاری مملکتی در رابطه درزمینه ملی کردن بهداشت و کرد و ضمن آن گفت که لازم است به برادران سیاهستان یادآوری کنیم که برتشکیلات و صلاح ملت مسلمان مانشت باید قانون اساسی به کیفیت با آرمانهای مقدس اسلام بیان داشتند و درمورد قانون اساسی سازمانی خود هرچه بیشتر دقت کنند و سعی نمایند که مبادا افراد والايل ا اخیرا کارهای برطرف سازمان مجاهدین خلق ایران انتظار بررسی و به تصویب برسد که از تایید اکثریت قریب باتفاق وسیله ماروی | گفتند قانون اساسی در واقع روح حاکم بر جامعه وحیاتی ترین باله است که هیمای گروه اموتر را راست بخود میدالله گربه مشکل و فرماندار با سه بانه در ساحل سازمان مجاهدین چون گنعته آموزش پزشکی باید براساس بین انسانها و تنظیم روابط آنها مردم مسلمان برخوردار باشد. نیازهای راستین مردم و پرورش نه باور کرد که چنین کانیهای وسیله سازمان مجاهدین انتشار نفوذ کنه . و نباید هرگز از یاد ببریم که برادری مجاهد شام مجید اساس زندگی اجتماعی وتعیین کننده سرنوهت این دل و باشد تا بدین وسیله نمیباشد. زیرا قانون در مرحله حال اگر این قانون قبلا و درست زمان کافی از طریق نسلهای آینده کشور است و همین قانون است که نه فقط هر سوالی داشتمایم و نیز از طرف دیگر نباید از یاد ببریم که یکی لك والله لما سرحال بوسیله گروم اسلامی ایردر اعلام میکند که افراد خبره و نیصلاح تحتظر مراجع تقليد تنظيم وتدرين برابریهای اقتصادی واجتماعی نظامات سیاسی – اقتصادی و اجتماعی مملکت را بنیان می نهد یافته باشد ومالا در جریان نظرخواهیهای آینده هم صاحبنظران همچنان ضابطه قدرت بین ر متحكم مرات ت و عدالت است بلکه زیربنای استوار کنندگان دیگری نظریات خود را ابراز دارند میتواند این امر در تکمیل حکومت آن که قانونی که دراین شرایط تدوین شده باتوجه به نیاز و افکار سایر رسانیان که تازه از بیرون داره زمان شده بودند که این جاسوسی هوروی بوده است و به اتهام جاسوسی چندی پیش قانون اساسی تحقق یابد ومورد تصویب همگان قرار گیرد جامعه اسلامی ما کنونی پایدا چنان محتوالی داشته باشد که از طرف برادران مجاهد کمیته تهران ستگیر و زندانی میباهد رہا ر از وضع ماعلی اسلم اعلام تداهمه اعمال نظر میگردند و در مورد مرتوهت مند زندانیان تصمیم میگرفتند که این ماه با مردمی و در جهت رشناس سازمان اداری و اجتماعی جامعه | مظهر عدالتخواهی و اخیرا معلوم شده است که یکی دیگر از اعضای فعال جنبش مجاهدین در و همان شیجه مجلس موسسان را الله خیرازی متوال مرهیاری همه زندانیان در سال ۱۳۰۰ کشف و از آن پس توده رندان نهاوند قبل از انقلاب همکاریهای گستردهای با ساران نهاوند داشته خبرنگار خبرگزاری پارس از علی مدرسه رسالیان از آن سازمان بندی که افراد قلیلی برای است و اکنون تحت تعلیم است بر ایران بیالید فکرمان را باهم ارت تصمیم میگرفند خارج همند و خود سازمانبندی اریلی را جمع کنیم و سادق تر باشیمو بگرهیم تا دیگر چنین عناصری میان ما مایه گذاری کردند و چون برادران همبستان قبل از مه (درسال ۲) سود کنند به امروز یکی از حساسترین روزهای تاریخ میهن و در رایان برساند به همین استاد هد و آنان را در سازمان اسلامیان است . موامعین معرفی کردهای این جای بسی تاسفمیباشد و شما مردهاند واعتصموا بحبل الله جميعا ولا تراوا ک عبدالله با شنید و جریانات کامل زندان از امراه صالح و سادکتر اداره کند و ایرفران همیمتان بخاطر علل غدا مبارزه قانون آخرین نولا معهمان کرده ایولر میچگونه وابهای با سازمان فوق الذکر از عوامل اصلی تفرقه زندان شماره یه قصر فردی بنام محمدرتا لد الصاله الیا مر رسالها عمان اوره خومرای پسون اینکه به سمایتی معروف باسم باسای میگره بود که زهبری سازمان مجاهدین خال را در همان زندان در سال ۰۱ هافت است و اکنون روغن هست استادات و آراء و عقاید میگران ایر نمایند تاسال ۱۳۸۰ بررفتار مراکز آموزشی از – صورت در بیاد کانون مردمی : تبدیل شوند و در دراز مدت احیای نظام (طلبه گی ) بعنوان يك راه است تا هنگامی شوندگان و تضمین کننده آزادهای انسان دوستی مشروع فردی و اجتماعی همه معیارهای اصیل و برارزش مجلس کرد حضرت دین مقدس اسلام در رابطه باسعادت امت مسلمان و افراد جامعه باشد و همین ضرورت است که باید این قانون اسالت موسسان را تاکید فرمودید آیا اکنون نیز این نظریه را مورد براساس اختیار بتواند مورد انسانی براساس سلسله مراتب رهبری قرار دارد قانـون مطالعه قرار گیرد همچنان عامل نوعی حمایت در نت دیگری از این از قدرت و ترتيجه مين قطعنامه پیشنهاد شده خدمات عدالتی میباشد و از بهداشتی و درمانی در تمامـي آنجایی که جامعه همراه با سطح مملکت تحت يك ظـام بعیض و فشار اجتماعی و واحد و با نظارت درلت اداره اقتصادی باقی نخواهد ماند و تایید قرار میدهید پاسخ داده شد چندی قبل تشکیل مجلی واقعی خود را ملهم ازشریعت مقدس اسلام و دستورات ائمه اطهار صلوات الله عليهم اجمعین و نهادها موسسان به کیفیتی که نمایندگان گروههای مختلف مردم نمودهای اسلامی را دران شرکت داشته باشند مورد تایید ما بود همچنانکه بعضی بطلعه بروز وظهور برساند بطوری که همه اقشار برنامان اینی داشته و در عین حال الگولی نه فقط برای جهان اسلام دیگر از آقایان مراجع تقلید معظم باکمال حسن نیت ابن گروه انقلابی ابوذر نظریه را اظهار میفرمایند. ولیکن باتوجه به شرایط زمان شود . بلکه برای بشریت باشد . نظم مستقر در آن دیر یا زود آیت الله شیرازی سپس افزود با اعتقاد به این واقعیات و اوضاع کنونی و احتمال آنکه تصویب قانون اساسی از طریق مجلس موسسان موضوع را به عهده تعویق بیاسازد و مالا از وقتی که متن قانون اساسی دردسترس قرار گرفته ما آنرا همچنین کلیه کادر خدمات در جهت تبدیل به اجتماع بهداشتی و درمانی در این دگرگون خواهد شد بنابراین | مورد مطالعه دقیق و بررسی کافی و همهجانبه قراردادهایم برامل واساسی جمهوری اسلامی عدههای وارد شود و قله های نظام واحد جنب و براساس قانون نیز جای خود را به ساله برروی يكباد ازموامان که برای ملت ر این بررسی و – جعیت و نیاز طی منطقه به لذا باتاکید برحسن نظرات کلبه الآبان مراجی تقلید کریه مسلمان ما اهمیت علمی را دارد ادامه خواهد یافت و تامین یعنی ضابط و ملاقه تارهای تورج شیطانی دخمان درجهت تامین منافع استعماری عملی شود تمامی حضرت آیت اله خمینی دامت برکاته الشريفه را ارج میدانیم کشایر از روابط و ضرورت هاخواهد | عنداللزوم نظریه خودرا اثباتا و نفیا اعلام خواهیم کرد . تقسیم شوند ضمنا طب خصوصی ها، به عبارت دیگر مشارکت ایشان سپس یادآور شد که در این شرایط حساس که میتوان وبماين معنا معتقد هستیم که یک گروه متخصص و نيك انديش بهیچ عنوان نباید وجود داشته طعون را بردارید !! انرا بعد از یکهزار و چهارصد سال بعنوان يك طليعه ويك و دخالت فرد در سرنوشت مسلمان که نتیجتا منتخب مردم هستند به بررسی نهایی این قانون بپردازند و سپس به تصویب عموم مردم که صلاحیت ارا شرما و عرفا دارید برسد و شما فراموش نکنیم که اسلام درچنین مرحله حساسی از تاریخ خود حداکثر نیاررا درمان میتواند براساس سیستم خواهد رفت و بجالی خواه | میدارند برعلت مسلمان ایران و سایر اقشار است که مراد باتفاق كلمه ووحدت صف مسلمانان دارد. اين يك حكم الهی فرمان خدا برما واجب است و رجاء والق داریم که ملت مسلمان همانطور که تاکنون کرمهایی از مشکلات که معادان به الکل باید بمیرند ؟ باشد اعم از مطب،بیمارستان اجتماعی و اقتصادی خویش | دوره خاص درخشش وجهانگیری اسلام نامید وهمگی مراجع من مردی ستاد به الکل ختم میدانم که اعتیاد هم بدکاری ا مگر وقت آن نرسیده است با زرین درمان سوس است ولی چکنم . له مشروب مرغوب گیر میاید و نمی توانم ترک آزمایشگاه و غیره ) . بر اره اسکاسا و کارتهای هناسایی هومهره کریه و هم تام هاه باقصى در کتری تقليد وقاطبه قاطبه روحانیت باکمال آگامی در جهت علت و احياد بكم الطا مسئولان جواب قاطع بدهند و راه تراه اعتیاد بانه را از جلو چشم مردم رامیده ما بردارید ؟ البته من میگویم اعتلای اسلام و برقراري يك نظام عادلانه سعی طیفی مبذول مه چیز را عوض کنید بلکه معتقدم که مخاطر مرفهجولی ویارمن را بما بگویند . مهرحالی می شود قضیه را حل کره . است و اجرای و هشیاری روشن بینی و بادره این هنگهای و منطقه ای در سطح رسید که قطرت و ناموس به پیروی از تمام مرحله حساس از تاریخ اسلامی جزء به جزء از مواد قانون شهر و روستا انجام شود جای قانون بر روابط انسانه دکتر هایگان کته است که دنبالهرو راه مصدق است و ترفیعات آموزش و پرورش چه شد ! چیره خواهد شد مشروط براینکه در کیفی چرکین مل از آنها که بدراه صدق بات کرده اند . اما چراغریطان اساسی را بطور فردی و یا بصورت جمعی همیقانه وصادقانه راستی ترفیعات وزارت آموزی مسوری مربوط بعطراب .. مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند . برخلاف راه مصدق برای سالیه بدهان راتماند 1 درحالیکه به ۱۰ و ۹۰ به ۱۰۰ به همه است که پول آترا به مسلمان پرداخت سل در آخرین روزهای زندگی هم حامی بداینکار نشد . حضرت آیت الله العظمی شیرازی آنگاه در پاسخ پرسش وزیر اطلاعات سوریه گفت : سالی عادلی اور و توسعه آن امکان دارد پیش روش اجرایی بهداشت و سین وارث با احساس مسئولیت کامل – را از سر راه خود برداشته این بار نیز توطیها را خواهد شکست واز این آزمایش پیروز و سربلند بیرون خواهدآمد از خداوند متعال شرکت اسلام و علمت جوامع اسلامی را در پناه حضرت ولی عصر حجت بن الصن مسالت مینمایم. دیگری درمورد مجلس موسسان گفت با اعتقاد به ایمان و فریده برفتی تولید به جای ا آنها را با تهدید و ارعاب پاسخ می گوید ؛ ایا دراین دوران می دانش در راه پیشبرد انقلاب ایران منشاء در تابستان هم فکر دانش اموزان باشید با فرارسیدن تابستان و تحلیل فمن مارش فکری جو بجد | انقلاب ایران دگرگونی ژرفی دربسیاری سرپرست بیمه البرز کرمانشاه بجای پرداخت خسارت به مراجعین باید حق نادیده گرفته شود و دور فاتح باشد • خدماتی هوند ود فرهادی shu that Whers OYO gio I dag e w CAS Joglo J کیهان و شما ۳۰۵۱۷۲ 5.3 lige خروانی شد نیت !! أخيرا في اطلاعيایی از سوی دولت اسلامی افرادی کاسرمایه های آنها ضبط شده به چاپ رسید آیا اموال وحساب ودارانی سهند بازنشسته پرویز خسروانی که درسال ۲، جمعی از کفن پوشان طرفدار امام خمینی را به قتل رساند نباید مصادره شود ۲ کار مبارزه با گرانفروشی به کجا رسید ؟ از دولت انقلاب اسلامی سوال می کنم که کار مبارزه با گرانفروشی واجساف به مردم معتمدها به کجا رسیده است که گرانی هستان بیداد می کند ؟ SFAT ava زمین فروخت شده خارج از محدوده بود ؟ اراضی فروخته شده به کارکنان وزارت راه واداره کل راها من در شمال شرق تهران پارس مرزمان طاهره خارج از محدوده بود و که اجازه ساختمان داده شده انصاریان گوشت آن را تصرف ارتی در دنیا وجود ندارد که درآن مسئله الضباط و علم ودرجه طرح نباشد .. بنابراین آنها که به این مسایل مامن میزنند معلوم است کرده است و مشغول ساختن سردخانه ای مراته، حال تکلیف ما مر که منظور مالی دارند و گرنه اگر می گفتند که با کمی داوران ایراد این حکومت چیت ) دارند بازهم حرفی بود ww از مفاهیم سیاسی ایجاد کرده است ارتش نظام میخواد من به عنوان يك ارتشی مسلمان خواهان استقلال ایران می سوریه که اخیرا برای بازدیداز حاکم است خواستم بگویم که ارتش بدون نظام فاقد ارزش است و میع احمد انکار احمد وزیر اطلاعات 204 olurs a WILEYS ja ازه خرد شهدارد که خدا را زمان را نماینده است و طبوعات بود بایند که اگر مراد حل لمامته بالحتی لایحهای را برای نظرخواهی مردم انتصاب و یا وسایت لیسه و آله از خائین بال رسیده وصدنفر از قوای مولتی و دوازده نفر از سری بار بعد در سرش ر به بهانه اینکه چنین لایسهای مغایر با اصول دموکراسی استلابل رفیع مقام سلوی و تارای چنین رهبری برای هرفره سلمان اظهر ر من الفم است. عرفه تباهه بنظر میرسد که این که رفیع کوه ندارد است. همان وقصات توسط طهارمهای مبه ۲۱ دوروی بیماران و A های اصولی که اندیشه انسانی جران من از سایر ایران و دیدار با ایران بهران هماست درساحهای رهبران انقلاب و در راس آن امام با ما و سیمای جمهوری اسلامی خمینی که یکی از برجسته ترین ایران مالی برامون الاب رهبران این سر مته بعود بیان هات. فکری برای اینکار بکنند و وضع زندانیان را زودتر روشن کنید انقلاب ایران آینده گسترده ای وزیر اطلاعات لبنان در دوره کارمند بخش خصوصی شترمرغند ؟ ارتهایی از انقلاب اسلامی ایران خواهد داشت که تنها ویز ملت ایران در اکثر شهرها ومنجمله حسان وبندرعباس کی نیست که با وضع مولهای گفته به کارمندان بخش های خصوصی البخترعرع را ات درست است من نخستین مسئول نخواهد بود بنده هنه ملل جهان را زندانیان رویتر رسیدگی کند، از ساولان امر خواهی می کنم داده بودند | امیدوارم که در دولت اسلامی به این وضع رسیدگی عرب بودم که باور رسمی از ایران در برخواهد گرفت شده و افراد شاغل مربخش های خصوصی را از نگرانی بیرون آورند انقلاب اسلامی دان کردم وازاین دیدار بسیار خوشحالم در این لیدار این انقلاب اثرات و بازتابهای تکلیف سربازان فراری چه می شود ؟ دراز مدت و مبنی بربالیدانیم این افتخار ملاقات با امام خمینی رهبر فرد خواهد گذاشت وضع ما سربازان فراری کارد که از رفتن به همان سرباززده ایم انقلاب ملت برادر ایران با هندی • اطلاعات پیرامون روابط ولد و برای طاهرت عدت نکردهایم چه خواهد شد ) لطلا وضع ما را بالحرباز فراری نصرت الزار شخص سازید بازرگان و تی چند از دبیران انقلاب را داشتم ، در ایران آنگونه که من دیدم جامعه ای نوین براساس مرجانبه بین سواری های سوریه ر جمهوری اسلامی ایران لفت روابط بین جمهوری عربی سوریه پیشنهاد برای ایجاد پارکینگ ر انقلاب ایران بدوران پیش از اوردها و اخلاق اسلامی بنا میشود من پيشنهاد می کنم که در زمین های موجود مرباط مختلف پیروزی انقلاب ایران باز میخرید این جامعه جهرهای بارز و تمرند زیرا با سوریهای ما افتخار آنر شهر تهران و بویژه در وسطله که بیشتر متعلق به افراد مشیرانجانی گذشته بوده است پارکینگ ساخته شود و منافع ومايبات آن تمر ماریم که این انقلاب را ازتختین با شهرداری پرداخت گردد . امرلی سرآغاز آن دوره پشتیبانی قرار مخالفان امام مخالفان مردهند ماده و با تنی چند از رمبران افتالی ماههای ما از آغاز بارا مهمی از نمونه های عصر جدید انقلاب ایران دگرگونی زرهی در شهروز نجفی شرکت تعاونی مصرف چه شد ؟ بسیاری از مفاهیم سیاسی این من به رادیو بی اساس شمار میدهم که مردم ایران تحمل ارستان صنایع نظامی بابت تشکیل شرکت تماران صرف پارسسرالیهای آنها را ناراهند داشت رواید بدانند که مخالفت با امام عصر ایجاد کرده است. من با اخلاص نفری ۱۰۰۰۰ ریال در سال گذشته پرداخت کرده اند ولی اکنون مخالفت با مردم ایران است – ستیم که انقلاب ایران مهمترین ارستمی برمن پیروزی انقلاب گذاشتیم زیرا این مروری بابه ه نتیجهای بدست نیامده است. از دست اندرکاران خواهـش ویژگی این قرن محسوب میشود می کنیم که فکری بحال را بکند . که پیشرفت انسان بود آیا توبه پیش از انقلاب قبول است ؟ انقلاب ایران آنگونه که من از روابط ما بسیار خوب رستار است من می خواستم ازآیات اسلام و مقامات مملکتی برسم که اگر طریق برخورد و گفت وگو با نخستین تمای رسمی ما بامامان کی در زمان مناره ازداری متوجه شده باشد که امت | ایران آن و عماد زیادی از شد که بتوان فرستاده ورزیدنت من به عنوان يك معلم پیشنهاد می کنم که انتقال را ارشهری اشتباه بوده است و اگر بیش بسرت وخون کسی هم آلودريان | شهروندان ایرانی فیلم انقلابی است حافظ اسد ایران سفر کردم این به شهری دیگر و از ناحیالی به ناحیه دیگر را اصولی کیه و اسلامی پور از اسب ، اسلامی روابط روز بروز گسترش یافته است و توبه کرده و راه خود را عوض کرده باشد، آیا بازهم باید مورد دارید موزن گفته باشد بالید علم را با توجه به نزدیکی شکنجه روسی قرار گرفته و بایی ایرونی روبرو شود و یا لازم است است در جهت سازندگی انسان جی با میخواهیم این رابطه پلی برای مزلق بعلامية ومواد حدت بر ارینید ومنل کیه له به صرف به ایجاد روابط جديد بين المللي دوستی دو ملت ایران و عرب باشد سایل دیگر اسان اداری افعال در آموزش و پرورش را اصولی کنید رانی خواست تا روز بروز استحکام بیشتری ا دانمار را نشا عنایت الله علنها ایجاد رابطه بین آنها سهلید P A WH pl وزیر ارشاد ملی : روحانیت و رهبری نه انتصابی است و نه انتخابی * جرائم مطبوعات برای جلوگیری از هر گونه بی نظمی است . wala t . چو مرغ زهمه برداشت از گرانه رود برآمد از بر رود و به گرد کردود گفت گذاشت برخواستن گران به گران با شبا که شاه – سیده است به غیر یاد شهیدان انقلاب وطـن پیام داد به ایران و نسل ایرانی پیام او که یادآور اسارت پیام او رشهیدان بند قمر و اوین پیام او رشهیدان عربة تاريخ پیام داد پیامی که مرگی که پیام داد که از خواب بات ما برخاست که آزاده بلاند ہند پیام داد که یاد گلخت کن ، که دمی جای سفیر گوله را گل سرخ هنوز داغ جوان دیده مادران هربوز یکی نشست به بالین همسر و فرزند یکی به مادر فرزند گفته می گوید یکی سوال کند که شد کجا پسرت؟ یکی به همه فریاد می کند که گریخت یکی به سود پر بانه می کند پسرم هنوز حق تو در تیهه راه پیرالیاست هوز روز رهایی بود و آرامش تقنیدی که بارها گفتم مر زمن شنیدهام حله بعقول مجاهات پیریت حله او شد کفن به ات او مادر رزطله روی اش پر که بخون علت تا رمان بیاد شهیدان انقلاب ایران se 4 +35 نامی در راستان وطن بای ست مردان بود جوکوه سرافراز و سربلند مدام بنان وطن ای عرب جاودان ایران چهارشنبه ۳۰ خرداد ماه ۱۳۵۸ بیست و پنجم رجب ۱۳۹۹ – شماره ۱۰۳۷ 4 سرود همه آزادی و به هر سرود به اوج رفت و نیامد زاوج خویش فرود گذشت از سر هرکهای جو ابر کبـود نات وداشت به لب حرفه حق به نفعه رود هرانچه داشت با لوح خبر خوش زبود که روز روز نبرد است و روز گفت وشتوه بدعت متفکران یهود که سرو لامتنان از شکنجه فرمود ک کم شدند در این وادی مباراكود به وجد آمد و متاله نامه خواند و سرود زبخت هت ما بخت هه ساره خود زبای خویش که آزاده زاد و باید بود یی به کام دل خویش نت و بود هوز بلد است بوی اس د بود به هر گوشه بانک رودارود یکی کشیده بر جامه های خود آلـود به شیر پاک در پستان تو درود ، درود دار ببرید چون ت مسرت بلرود زبای دار مکافات علـق ها نمرود زود بار بار بسته ای چه زود چه نود چشم یاری بود هم قرآن گنت بایـد بـود ره خود تا به عاقبت پیمود شب زفاف به هر چنان نمود که بود زخون خویش بر ودست خود خطاب نمود زخلق ما به عروسی چنین برود و درود میان جمع به خون خفتگان به گفت وشود وطن بماند آری به لطف حي ردود ولی ه نام حرفای نامحمود که عزم وست مردان بود چو کوه وجود به استان زور و زر الله بها شود ه من به مهر او باتشام زبود و نبود Abb 105

برگه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

حمایت شما از روزنامه‌های ایرانی ضمن دسترسی به نسخه‌ی کامل نشریات، ضامن بقا و تداوم تلاش ماست.
Become a patron at Patreon!