نسخه آزمایشی شامل 218,992 واژه

آیندگان:ش:۳۳۷۶

ص۹

ایندگان تخانه : ا۔ ١٩٣١۷۱ تشیع : ز نفی قدرت تافلسفۂ قدرت • . مالزی ، اختلاف نظر جناح ها مقام های اطلاعاتی وقوع درحادثه را در فیلیپین متعهد شد با تقبیح و تصحیح جهت مرز تایلند طی ماه گذشته نشانه ای از یک تجدید نظر طلبی شوروی، که سبب شد حـزب چیز غلط در داخل حزب کمونیست مالزی می کمونیست قدیمی فیلیپین نسبت از نبردمسلحانه امی توان در نظرات این اندیشمندان شیعه یافت . بباور وی ، مطالعه آثار اکرامشی برای این فیلسوفان جدید، اسلامی چندان بیفایده نبوده است ، بویژه اینکه از مفهوم مجامعه مدنی، کرامشی تا اندازهای تاثیر چریک های کمونیست مالزی چه از نظر دانند پذیرفتهاند ، اما برخلاف گرامشی ، تجزیه و ایدئولوژی و چه از لحاظ نژادی بیش از آن با تحلیل طبقاتی از جامعه را فاقد ارزش دانند ، تا آنجا که بنی صدر ، مارکسیسم را می از این نقطه نظر و اپسماندمتر از سرمایه داری های سیاسی آنان بگذارد. . در هندوچین ، بتواند تاثیر زیادی روی گرایش با ایالت مرزی میراک، فاصله دارد پرتاب شد. . حزب ، به نام ارتش جدید خلق با دو تا سه هزار میداند . بعقیده این نظریه پردازان شیعه بکشد . و یک تست فرصت طلبانه،ی تسلیـم در سوم ماه مه دو نارنجک دستی به داخل گرایانه در برابر دولت فیلیپین اتخاذ بکند خود را باز سازی نماید . بازوی مسلح ايـن شدند در این حادثه ده نفر کشته و چهل تن زخم باوجود این ، به نظر می رسد که آشوب . در ماه مه همچنین ۲۸ جریک به بر شده است آنان به فکر افتندکه پاسگاه پلیس در «سالانو، که در ۲۸ مایل زمان مناسب برای فعالیت های فزونتر و احتمالا شرق ایالت مرزی «پرلیس، قرار دارد حمله های منطقه تغییر استراتژی فرا رسیده است . از سوی دیگر، کردند . در این حمله ، چریک ها پلیس های بیشتر در مناطق روستایی سراسر کشور متمرکز ساخته است . اینکه فلسفه سیاسییی اینچنین بدور از فرهنگ غربیها (اما نزدیک به برخی از آتش کشیدند جانب رهبری حزب کمونیست فیلیپین در باره ی مردم ـ ارکان کمیتهی مرکزی حزب ـ درماه حزب کمونیست مالزی است که در درسال سال ١٩٧٦ نیز ، پیش از حمله ، از نشانههانی نیز ، اعم از اینکه این نشانه ها تایلندی را زخمی کردند و تمامی سلاح های تصادفی باشند یا نباشند ، از برخورد های پاسگاه را با خود بردند . آنان سپس ، قبل از هر چند هیچ بیانیهی روشنی تاکنون از فزاینده میان جناح های مختلف حزب کمونیست اینکه درمیان جنگل ناپدید شوند ، پاسگاه را به از سیزده قرن پیش ، از هنگامی که برای یک حکومت اصیل اسلامی پرداخت تجربیات بسیار تلخ غرب) چه سرنوشتی پیدا مالزی (امسی بی) به چشم میخورد حضرت علی و فرزندش امام حسین به دست حکومتی که به رژیم خودکامه شاه پایان داده خواهد کرد و بچه نتایجی خواهد رسید ، جناح طرفدار شوروی حزب کمونیست . هندوچین انتشار نیافته است ، ولی موضع همسرشان به شهادت رسیدند ، و پیش از اینکه غرب ، بهمراه غارت نفت هنوز برما آشکار نیست . پیشبینی ها نیز مالزی نیز که مارکسیست ـ لنینیست بوده و اولین حادثه به عنوان کوششی ازجانب این حزب را میتوان از دومقاله ای که درنشریهی داره ، بجز برخی موارد استثنائی، نشور ،هویت فرهنگی و مذهبی آنرا نیز چندان امیدوارکننده نیست . مثلا میلویهی اکنون به دلیل محور هانویسمسکو بیش ازهمه کمونیست ها برای ترساندن مردم شهر به منظور نیر بیداری دائمی و گاه خودباخته برعلیه دستخوش نابودی گرداند ، جامعه ایران (که بقول خودش ایران را از دیدگاه یکی همیشه شیطانی تلقی می شد برای نفوذ هانوی مستعد است ، آن جناح از پرداخت مالیات، ، تلقی می شود . همان گونه های ژانویه و فوریه منتشر شده است ،دریافت. را نجات بخشد . این موضوع ، با تشدید است . اما اکنون که آیت الله خمینی نگرانی آیت الله خمینی از بابت کاهش تدریجی مارکسیست اروپایی مورد بررسی قرار نمی گذشته به سختی از جانب نیرو های مالزی و صاحب یک سینما خواسته شده بود پولی (نسخههای تکثیر شدهی این نشریه راگاهگاهی ید جمهوری اسلامی کشورش تشکیل دهد) در باره آتیه چنین پیشبینی می کند : اقتدار و اهمیت روحانیت در جامعه ایران، تایلند زیر فشار قرار گرفته است . از اواخر سال بپردازد و او خودداری کرده بود . اما تخریب میتوان در صندوق های پستی خبرنگاران خارجی داده است ، به نظر می رسد تشيع بزودی نیروی اقناعی عظیمی بدست آورد «جمهوری اسلامی در آینده تنها یک حزب ۱۹۷۷ فشار بر حزب کمونیست مالزی به پاسگاه پلیس نتیجهی اختلافات میان حزب مشاهده کرد ). با یک پرش کیفی ، از نفی قدرت به فلسفهی چنانچه بدقت بنگریم ، می بینیم که سرآغازی خواهد داشت و آنهم حزبی شیعه ، من از طور کلی و جناح مارکسیست ـ لنینیست آن به قلمداد میشود قدرت گذر کرده باشد . این موضوع ، برخی برای فصل تازه ای از قیام شیعیان شده ویژه ، افزوده شده است نخستین مقاله با قاطعیت تزارهای تازه،ی منطقهی و سادانو، در تسلط جناح انقلابی ترسم که وضعی اینچنین با حمامی اسلام شناسان را دچار شگفتی ساخته بدین ترتیب مرحله جدیدی در برخورد با از خون پایان پذیرده. با اینهمه ، میتوان اگر هم جناح مارکسیست ـ لنینیست ام سی – بی قرار دارد و این منطقه عرصه شوروی را به خاطر به راه انداختن یک جنگ است : اینان از خود می پرسند که قدرت مسئلهی قدرت آغاز شد . آیت الله خمینی در به آینده امید بست . آیت الله خمینی و دام – سی – پی، تاکنون دربارهی تهاجم ويتنام زی همیشگی تشیع چه سرنوشتی پیدا خلال درسهایش شروع به سخن گفتن از . در واقع از مدت ها پیش ،از امکان برقراری یک حکومت اسلامی، کردو هوادارانش با بدست گرفتن قدرت ناگزیرباید چیزی از آن شکارنیست . به گفته کارشناسان، اعتبار دریافت مذهب تشیع کاسته شده بود. زیر همین عنوان کتابی نوشت.سپس بنیصدر با مسائل عینی و مشخص جامعه ایران جناح های مختلف حزب کمونیست مال حتا انقلابی هایی که بنا (ام – سی – پی) ، اعم از جناح مرکزی ، جناح با ایدئولوگ تبعیدی دیگری بنام علی شریعتی آشکارسازی و تعمیق روندی مذهبی به نظراتی تقریبا مشابه نظریات وی دست براراده و خواست الهی تحقق می یابندنیز مارکسیست ـ لنینیست و یا جناح بسیار مبارز به فکر افزایش فعالیت و احتمالا تغییر استراتژی خودبیفتد که تقریبا از پانزده سال پیش ، از یافته بود ، در ارتباط قرار گرفت. در درون بهرحال باید یک مرحله گذر را می کنند . و انقلابی (آر ـ اف) ، این امر را بسیار دشوار که شاه تصمیم به تبعید آیت الله خمینی کشور نیز کسانی مانند مهدی بازرگان خواهند یافت که موضعی ضد چینی اتخـان بنی صدر باين واقعیت توجه کافی دارد . با ا آغاز گشته بود بکنند و در عین حال به فعالیت ادامه بدهند در آن زمان نیز نوع دریافت مذهبی او ، یا بهتر بگوئیم به کامبوج واکنشی از خود نشان داده باشد ، است تحولات هندوچین سبب شده است حزب کمو نیست مالزی زی انقلاب ایران انجام داد رویارو شوند چیزی نبود آیا حزب کمونیست مالزی که پیوندی سنتی بایکن دارد ، تازه سربازان این جناح ها از میان جمعیت در سیاست خود نسبت به ویتنام تجدید نظر خواهد کرد؟ چینی تامین می شوند و واحدی شهــــری ایدئولوژی اش ، دین از سیاست جسدا . اما از دیدگاه او و پیروانش ،سیاست – در دریافت مذهبی آیت الله خمینی ، دین از سیاست جدا پشتیبان آن ها اساسا بر چینی ها و افراد متمایل به چین متکی است . جدا شدن ازجمعیت حزب کمونیست (یکی چینی به منزلهی از دست دادن پایگاه است افزون براین ، منابع اطلاعاتی می گویند فیلیپین در کشمکش کسانی که همین اواخر پس از دیدن تعلیمـات از چین برگشته اند ، عملا در کادر فرماندهی های هند و چین ، · امتناع · خیابان جمهوری اسلامی چهارراه فروردین روبروی مسجد سجاد ستقیم بی شباهت به نظرگاه سرهنگ قذافی اینباره نباشد . با اینحال ، ملویی معتقد است که رکه هایی از گرایش های شورائی و تحریریه شهرستانها : ١٤١٦١٥ هياتمربربه : ٦٤١٢٩٤ كهيها : ٦٦٩٦٤٤ اقتصادی : ٦٦٤٧٤٩ ورزشی : ٦٦٧٦٣٧ نیازمندیها : ٦٤٨٤٧٤ · . • . تواند اتفاق بیفتد ضيح در بین انسانها روابط بین تدوین برنامه ای نخواهد بود، و البته 7 . . ( روزی که چنین وضعی برقرار کردد . نقش رهبری می تواند برعهده تنها یک فریباشد بنظر میرسد چنین دیدی از دمکراسی تأثیر اختلاف های چین و ویتنام بر کمونیست های آسیای جنوب شرقی (۲) جامعه به دو بخش بزرگ دینداران و بیدینان تقسیم می شود . ایتالیانی سیاسی . از جامعه شناسان مارکسیست فرانسوی نیست . دانشگاه سوربن به تدریس اشتغال دارد . از کارشناسان مسائل ایران معاصر است با ابو الحسن بنیه کتاب «نفت و سلطه آیت الله طالقانی و آیت الله شریعتمداری در اقتصادی که کوته بینی های شاه یکسال را مشترکا نوشته) ، منشانهی هویتی سازش همین جهت گام برمیداشتند و به تربیت نسل . اعتصابات و غیره آنرا درهم کوبیده است حزب جای دارند و درهمان حال دبیر کل کهنـه از طلاب و مومنین ، که بعضی ها چه باید کرد؟ با نفت چه باید کرد ؟ در درستی این مطلب به آسانی قابل بررسی آنرا به نسل جوان سال 1968 اروپای غربی تشبیه می یک عامل دیگر نیز وجود دارد ، و آن حزب کمونیست کنند . دوم اینکه انقلاب مالزی، در چین مستقر است . برخلاف فیلیپین امپریالیسم رشته های پیش از تبعید آیت الله کنند، مشغول بودند کمابیش کویای همان اندیشهینفیای در حقیقت می توان گفت که انقلابیون الله متجلی می شود . نخست اینکه دو ابرقدرت تشیع آن را بیان کند . تنهایس شیعه دستکم در دو اندیشه یا شعار با انقلاب جهانی را دشمن ایران دانسته و قاطعانه در ایران و پس از انتقال از تبعیدگاه نافرجام سال 1968 اروپا اشتراک نظر برابر آنها راق بود که دگرگونی فکری وی دارند : نخست ، جستجوی اشکال نوی موضعگیری برنامه ریزی کلی اقتصادی ، هسته مرکزی قدرت به یاری اندیشیدن به قدرت .. دون خمینی در شهر نجفرحل در واقع و ابداع و تدوین یک آئین حکومتی یوغ اقتصاد تکهایهای برهاند و راهنمای اقامت افکنده بود ، آیت الله زاده دیگری بنام . براساس تشیع – که تقریبا همیشه از حکومت ابو الحسن بنی صدر ایران را نزدیکان آیت المعیتی است بویژه جرای برنامه هایی از رابی نکن که برنامه قصد فرانسه به دوری گزیده و هرقدرتی را شیطانی تلقی . بنی صدر که برنامهی رهبر ملیگرا را بصور ترک کرد . او نیز فردی عمیقا مذهبی بود، کرده کار حساس و ظریفی است که صدای انقلاب مالزی را منعکس می کرد تغییر خلق فیلیپین فنون برتحصیل علوم الهی ، رشتی نیازمند قوه تخیل بسیار توانائی است تکامل یافته تر آن در قالب نظریهای (رجوع یافته است . بروز یک دگرگونی در برنام در اینکه رادیوی پنهانی این نیرو ها به نام «صدای گفتهی پاره ای از افراد ، در محتوای برنامه . به جنگ روانی بدی اول سال های شصت ، در ایده یا شعار ما همه چیز را میخواهیم اندیشه مصدق که می خواست ایران را از های صدای انقلاب مالزی، هیچ تغییری به آمریکا را همچنان آنچه که اشفتگی به بار آورده این است که دشمن شماره يـك اقتصاد را نیز در دانشگاه تهران بهایان رسانده ابو الحسن بنیصدر از جمله کسانی است که کنید به کتاب سفت و سلطه» ، که باهمکاری کاملا اشکار بود . بر اساس گزارش ستاستای میداند سال گذشته برخورد او با آیت الله خمینی ،مهم در م راه ابداع اینچنین آئینی کام می گذارد و سلویهی، نوشته شده است ) که می تواند . در زمان ورود بنی صدر به پاریس مونیتورینگ (دستگاه هایی که رادیو های خارجی در این جهت به تلاش میپردازد . او با در آینده راهنمای سیاست نفتی جمهوری را کنترل می کنند در ربع اول سال ۱۹۷۸ مرکز شکوفائی ایدئولوژی های بهرهگیری از فرهنگی غنی ، مفهوم «امامت، اسلامی باشد ، تدوین کرده است . این نظریه جهان سوبگرا بود دانورعبدالمالک، در راديو يكن عملا هیچگونه اشاره ای به مالزی را با نیاز های دنیای کنونی انطباق داده و رشمردن فضایل سوسیالیسم آنرا تبدیل به اصلی انقلابی می کند . به گمان بطور خلاصه از این قرار است : ما باصدور نداشته است . در ربع دوم سال ۱۹۷۸ رادیو میری ، که در آن زمان در اوج عظمت بنی صدر امام نباید محافظه کار ، بلکه باید نفت خام ، در واقع بسیاری از امکانات رشد یکن گزارش های ضد شوروی و ضد ویتنامی کشمکش جناح انقلابی و دام سیبی، برای تجاوز کارانه علیه کامبوج به عنوان بخشی از مشغول بود . «عبداله بسر می برد ، پیشرو باشد . فزون براین ، هرکسی می اقتصادی را نیز بخارج صادر می کنیم . زیرا به دست گرفتن کنترل آن بوده است . روشن برنامهی سوسیال امپریالیستی آنان برای به ویی، نیز دست در کار نظریه پردازی تواند و باید امام خویشتن باشد ، یعنیخود از نفت خام میتوان مشتقات بسیاری بدست همسازی کامل میان مارکسیسم و پیشگام روند دینییی بداند که عاقبت روزی آورد و ما اینکار را در کشورمان انجام نمی کشور های عرب بود آزادی و عدالت را در جهان برقرار خواهد مطبوعات مالزی را انتخاب و پخش می کرد بود انتخاب میکرد و اهمیت و برجستگی بـدان می بخشید سریعتر شد ووقت بیشتری به مالزی اختصاص رادیو پکن همچنین هرمقاله ای را که به نفع مالزی نیست که حمله به پاسگاه یاد شده کار کدام دست آوردن جای پانی در آسیای جنوب شرقی . در ربع سوم ، آهنگ این برنامه جناح بوده ، اما هدف این حمله نشان دادن سرزنش می کند . دومین مقاله در حالی ک برتری یک جناح به جناح دیگرو همچنین اخطار دهیم . از اینرو ملی کردن صنعت نفت ه را رهبری می کند. که رابطهی حزب با حزب قابل گفتگو نیست . از های مالزی ـ نیرو های ضربتی بسیار متحرک تضادی میان سوسیال امپریالیسم هوروی و عدالت و بشرط آگاهی نسبت به نقش پیشگامی با این همه ، ما معتقدیم که تنها از این راه اینکه حزب کمونیست مالزی می تواند یا خواهد که مخصوصا برای مقابله با دام سی خلق های هر دو کشور ویتنام و کامبوج توانست هرگونه دگرگونی مهمی در سیاست تعلیم دیده اند . ممکن است بیش از اندازه بین تضادی بین منافع برتری جویانهی سوسیال خود نسبت به ویتنام پدید آورد ، نشانهی اندکی مناطق مختلف پخش شوند و توان خود را از در دست است . اما از سوی دیگر تردیدی نیست در در کشور خویش به پاره ای از مسائل انسانی زندگی انسان . جامعه را دارد، حق مشارکت در اداری امور میتوان وابستگی اقتصادی و فرهنگی کشور را ازمیان برداشت.. امپریالیسم و منافع سوسیالی داده شد . سرانجام ، در خلال ربع چهارم سال به ارتش بوده است که عملیات مشترک مرزی با قاطعیت از چین پشتیبانی نمی کند . یا مذاکره برای بهبود شرایط قرارداد هاو با تشکیل جمهوری اسلامی در ایران، به نظر می رسد جزآن ، بخودیخود کافی نیست. هرف ما ۱۹۷۸ ، زمانی که تنگ شیانو ہینگ معاون استدلال های پکن در حمله به ویتنام ، پـ اینست که در ایران ، صنعتی را پایه گذاریم نخست و زیر چین از مالزی دیدار کرد،«تعریف بها می دهد . نیش این مقاله نیز به عنوان عامل تشیع با يك پرش کیفی از نفی قدرت به فلسفه قدرت گذر و توصیف از مالزی گوش ها را کر میکرد.. در کوالالامپور، امروز موضوع ناراحت اصلی تحریک درمناقشات هندوجین ، متوجه کننده توانایی دولت مالزی برای رویارونی که بتواند در کنار و بهمراه نفت همه آنچه اما در تمام این مدت، به گفته کارشناسان با حزب کمونیست ، که مدت ۳۱ سال آن را در شوروی است : کرده است . را که هم اکنون کشور های رشد یافته تولید می کنند ، تولید کنیم . آنچه مسلم است رادیو صدای انقلاب مالزی حتی یک روز هم از حاشیه نگه داشته است ، نیست . بلکه ناراحتی نشریه ی مردم از رهبران ویتنام میخواهد چنین کاری چندان آسان نخواهد بود و نحن ضد مالزیایی خود نکاست . همچنین به این است که اگر لشکر چهارم تایلندی در تایلند اشتباه بزرگ خود را اصلاح کنند و خود را به از سوی دیگر ، اندیشمندانی ازقبیل ساخت ، از دیدگاه وی ، «انسان مسلمان ، گفتهی همین کارشناسان تا جایی که به رفقای جنوبی که هم اکنون عملیات مشترکی رابانیروی طور کلی از سوسیال امپریالیسم جدا سازند.. اکسپهرودنسون، می کوشیدند ثابت کنند به این آگاه است که میان او و خدایش نمی باید محرومیت های بسیاری را متحمل شویم. لاهوت وناسوت را نباید درهم آمیخت هیچ نهاد فاصلی وجود داشته باشد و رمیان جنگل، مربوط می شود ، برنامه های های مالزی انجام می دهد ناچار شود پاره ای از نشریهی ارکان کمیتهی مرکزی حزب کمونیست حتا بخشی از مردم شهرنشین باید دوباره رادیو پکن هیچ مفهومی برایشان ندارد . خود نیروهای اندک خود را برای مقابله با اوضاع گرایش محدود جوامع مسلمان تنگ شیائی بینک معاون نخست وزیر چی او نشانه و بیانگر ارادهی الهیبریری وسیالیسم بسوی روستا و اقتصاد روستایی بازکردند. بحرانی به مرز های کامبری انتقال دهد ، نیرو فیلیین می نویسد :« تضاد در هندوچيـن ، هیچگونه ارتباطی به اسلام این موضوع رادر کو الالامپور، روشن ساخت زمین است . از اینرو ه همه کس، برپایهی دارد . و تازه اگر هم چنین باشد ، این بدان ملت است که همه ادیان خوامو ناخواه داشته اند . اما در پاسخ به این گونه همان گونه که ملاحظه می شود ،این انتقاد ها گفته می شد که قرآن برتو زیبـع گویای این است که انباشت سود ، يكسو هواداران آیت الله خمینی ، باپیش کشیدن این نظریه ، می خواهند تاکید کنند دی خود ، نامشروع است ،فزون بر این، پیشرفتگی مرام اجتماعی اسلام نسبت به جمهوری اسلامی متکی بررای همگانی مسائل اقتصادی ، چنانچه برنامه اقتصادی ایر ادیان بسیار سخن رانده می خواهد بود . اما از سوی دیگر این احتمال ه ویتنام ، حزب کمونیست فیلی بيـن مورد نظر بنیصدر واقعا پیاده شود پیامد دولت مالزی نیز این افزایش فعالیت را پیش گروه هایی از پناهندگان مهاجم در آنجا پیاده مرتب از «ویت کنکه و مخمر سرخ، پشتیبانی نیز از جمله کسانی بود که باقی می ماند که مخالفان از جامعه طرد دانست باید میان مارکس و محمد، تنها های آن برای اقتصاد جهانی بیاندازم شدید بینی کرده و دست کم دروارد آوردن یک ضربهی میشوند . دام – سی – پی، ممکن است طرفدار می کرد و از پیروزی آنان به عنوان یک پیروزی شوند ، آنگونه که در بهترین حالت ، به گزیند . او برخلاف بسیاری از وخیم خواهد بود . البته جامعه ایران حاشیه رانده شوند و در بدترین آن ،تحت یشگیرانه موفق بوده است . زمانی که کشتی هانوی نباشد ، ولی عملیات هانوی در بیرون برای جنگ خود علیه امپریالیسم آمريكا سامبر را انتخاب کرد وکوشید پیگرد قرار گیرند ، بعلاوه ، چنانچه اصل نیز مجبور به گذر از طوفانی با نتایج پیشبینی های منظم دولتی گزارش دادند در فعالیت حزب انداختن شهروندان نامطلوب خود از کشور و استقبال کرد . (حزب کمونیست فیلیپی امحل مسائل کشورش را در دین اسلام «امامت» را به مفهوم تاریخی آن ، که همانا ناپذیر خواهد بود . کمونیست مالزی کاهشی غیر عادی در منطقه ای ریختن آن ها به میان دریای چین جنوبی ، نقط امپریالیسم آمریکا را به عنوان دشمن درجـ کند . البته در این راه ویژگی های ، در نظر بگیریم این پرسش در چنین حالتی ، این خطر نیز وجود بیش از همه عرصه فعالیت این حزب است، میتواند «ام ـ سی ـ پی، را یاری دهد يك خلق فیلی بین می داند ، چون آمریکا به نظام تشیع نیز وی را یاری می داد ، از مطرح می شود که آیا این امکان وجود در ٢٤ ساعته درمنطقهی وسیعی درنزدیکی دارد که کشور از نظر سیاسی به سوی رژیمی مفهوم عقل ، که اجازهی تعبیری ندارد که چنین اصلی نطفه های دیندی دایپوهی، به مورد اجرا گذارد . بازرسی ها و تب آزادتر از قرآن را می دهد . فزون خودکامه گام بردارد . به هرحال ، در انتظار شخصیت پرستانه و توتالیتر را از قدرت کنترل های فزون ترنشان داد که مردم برم همانگونه که مروبنسون، میگوید: درخود بپروراند ؟ یعنی چیزی همانند مفهوم آینده ای نه چندان دور باید به ناگزیر شکیبا افراد غریبه ای را در این منطقه دیدهان حزب پیشاهنگ پرولتاریا و عواقب ناشی از بود . مقررات منع رفت و آمد که همچنین بخشی از حزب کمونیست ز شهر را نیز در بر میگیرد با عملیات بمباران به کشمکش های هندوچین ، به سختی صلح و دوستی اغوا کرده اند که چیزی را می گیرد . این حزب حملهى ويتنـام را دست بدهند . نیرو های مسلح مالزی اینـک وت تاکید می کندو قانون اسلامی نظریه چندان روشن و گویا نیست . از شعار «ما همه چیز را میخواهیم ، روبرو همانطوریکه دیده می شود در اینجابا که تمام جناح های حزب یاد شده اعتقاد دارند کاری را انجام می دهند که پیش از این برای آن تغيير تحولات هندوچین فضای مناسبی را برای آماده نبوده اند . و آن عبارت است از پائیدن تفاوتی که میان هوروی ویتنام گذارده افزایش فعالیت آنان فراهم اورده است : به هرصورت ، به نظر کارشناسان ، قابل درک از . در خلال سال های ساحل طولانی و شبه جزیره ای شرق مالزی افزون بر این ، این نیز روشن است کے چرا که باوجود چند پاسگاه دیدمبانی نظامی ، آخر رهبری است چشم میخورد ، دولت مقررات منع عبور و ی سیاسی فیلی بین تسلط نبليين ، حلق اندیشه های مالو اجتماعی . کامل دارد ). ای یاد شده می نویسد : « شوروی تشیع همواره این بوده که روحانیان ها ، رهبران ویتنام را به امضای یک معاهدهی د از لحاظ سازمانی بسیار آزادتر،پرخاشجوند آن در شوروی ودمختارتر از روحانیان سنی ،هستند،. همنامه ماسپرسو وسیله توپخانه ، بازرسی و عملیات تخریبــي واقع همین ویژگی تاریخی فلسفی و ازمانی تشیع بود که بنی صدر را متقاعد توان مسئلهی قدرت را بنحو تازه و دنبال شد . نتیجهی این عملیات کشف ی مپایگاه گروهی، در منطقه ای درست در خارج از کامبوج محکوم می کند، حمایت خود را از حملهی نظام به دلت سرپوش گذاری شده «ابیوهی، بود . مداتوک یون تیوت، رئیس پلیس چین به ویتنام پنهان نمی دارد و در عین حال به اعتقاد نظریه پردازان شیعه ، جامعه به دو بخش بزر متفاوتی نسبت به کشور های عربی، برای ترویج سوسیال امپریالیسم ه از جهان طرح مسئولیت اصلی را به گردن شوروی می اندازد. ایالت مراک، اعلام کرد که یک گروه ازحزب این حزب می گوید : « رهبران ویتنام اجازه ریزه . از این گذشته ، بقول سلویهی دینداران و بیدینان تقسیم میشود کمونیست تایلند به نام هیروی کار مسلح نهم، با بنیصدر همکاری داشته شناسد ، مینی صدر به این منطقهی منتقل شده بود تا پایگاه کشف داده انداز سوی سوسیال امپریالیست ها برای اجرای طرح های توسعه طلبا را به کار بیاندازد . در هندوچین ، مورد استفاده قرار اسلام شیعه اعتقاد دارد باوری است که براساس آن برادران مسلمان سایر مذاهب از قبیل ابراهیم یزدی ، پاین پرسش پاسخ سایر اندیشمندان شیعه ست بلکه گرویدن به مذهب تشی منفی میدهند . باور اینان ، در جمهوری ودی که در آن ند. احتمال برپایه راطرا ایمان بهم میپیوندد ، جنین چیـزی ابط سلطه نور : به بیمارستان انزابیتا به ایتالیا باز اسکای میدان انقلاب (۲۷ . . • همان نقش نمادینی را بازی می کندکه شاهزاده اینجاست که روحیه مصدقی اطرافیان آیت . نوردوم سبهانوکه، بازی می کرد 9 تغییر برنامه ، نه سیاست یکن پیوند دارند که اختلاف های چین و شوروی تئاتری در شهرک «بتنگ، که فقط سه مایل M کار حزب ـ هين پنگ ـ در پکن باقی مانده و طرف پکن را گرفته است . ندارکاتی . C نیرو های مسلح کار معمولا واحد های انبار های لغیرهی غذائی · ● ایندگان شنبه ٢٦ خرداد ١٣٥٨۔ طلحه ۷ شماره۳۳۷۶۔ سال دوازده ، کوشش ایـن فیلی بین با معنی اینتول زرگی در دهمایلی قانونی که از زمان تجدید سازمان نشان دهندهی ششم امبر ۱۹۹۸ بدان دارد . این اینتولوژی بر مبنای پایگاه های آن به های مالزی اندیشای مارک استان است نفرات ، جنگ های چریکی سبک مائو را علیه نیرو های دولتی به کار میگیرد و عملیات خودرا های مالزی در جستجوی مریک آنها را میخواهد نیست ! … . کنه استثمارگر الع س مراه شم 9 12K-

برگه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

حمایت شما از روزنامه‌های ایرانی ضمن دسترسی به نسخه‌ی کامل نشریات، ضامن بقا و تداوم تلاش ماست.
Become a patron at Patreon!