نسخه آزمایشی شامل 218,992 واژه

آیندگان:ش:۳۳۱۷

ص۷

آیندگان ١٩٣١٧٦ چهار راه فروردین روبروی مسجاد : ١٤١٢٩٤ اجهيها : ١٦٩٦٤٤ TREY: : ٦٩٧٧ نيازمنديها : ٤٨٤٧٤ مهرستانها : ١٤١٦٠٠ برابر آنچه که تاکنون از جانب رهبران مذهبی اعلام شده،درحکومت اسلامی حاکمیت و قانون از آن خداوند است تفات با در جمهوری مردمی همه چیز از قدرت مردم و اقتصاد صاحبان قوه قضا ملی ناشی میشود و اینان تعیین کننده مسیر پیشرفت جامعه بوده و نخواهند گذاشت هیچ قدرتی بالاتر از قدرت آنان در جامعه ظهور کند . در هر صورت جنبش انقلابی باوجود نسازد تشکیل دولت موقت هنوز پر امواج تبلیغات شناور بوده و از رهبری قاطع آیت الله خمینی فعالیت دارند نیرو میگیرد و قدرت سازم بوده و در برابر ضد انقلاب آسیب بنی میباشد اکنون باید برای ایران آینده قانون اساسی تازه ایران که بتواند با تکیه بر نیروی مبردم خواستهای انسانی آنانرا برآورده سازدتنظیم جامعه کردی براساس آن بنیادی نوبرای اداره کشور و ریزی کرد امیشه هایت درآغاز پیدایش اسلامیرای وامع کنونی بهره برداری کنفدتا علل اسامی نشاد و ستفکریهائیکه سران خود کامه درتمام کشور های اسلامی بمردم روا میدارندریشه کن ا منصب و مساجد بصورت بنها ناگاه – آزادی ، عدالت اجتماعی و استقلال دیکتاتوری آنان کوشیدند از میدهد عبارتند سیاسی مشارکت داشته باشند (۲) از نظر آیت اله مکارم شیرازی اصول نمودار جمهوری اسلامی حاکمیت و قانون امام پا نقب S مجلين برنامه ریزی www. بخواهیم حکومت اسلا کنند . تمام افراد باید درنو سازی نظر علمای دین و رهبران جنبش به نمودار ضمیمه خواهیم رسید هیات وزیران صاحبان قوه اجرائیه ریاست جمهوری اقتصاد جامعه جمهوری اسلامی و جمهوری مـردمی . 21 دکتر میلیونها مردم محروم در آمـدنــد ليكــن هر رهبر مذهبی که به انتقاد از شاه و متحدان خارجی آن آمریکا و اسرائیل دست تاریخ کشور ما درصد سال اخیر براز میزد و اجرای صحیح قانون اساسی راطلب پیدایش سازمانهای سیاسی دموکراتیک و صنفی قدرتی بالاتر از قدرت آنان در جامعه ظهور ملی سال بسال کمتر خواهد شد.قانون رشد و جلوگیری از پیدایش شخصیت در تودههای کند . بهمین دلیل درشکل پائین مردم و اقتصاد جامعه ایکه اساس آنرا تولید کالایی تشکیل مبارزه علیه استبداد و استعمار است . انقلاب میکرد میبایست زجر وستم دستگاه را بجـان مشروطه اوج این نبردهای تاریخی و هدفش بخرد . در این میان سرسختتر از همه دسته تشکیل حکام را میدهند برقراری سلطنت مشروطه بود که میخواست آیت الله خمینی بود که بدون ترس و واهمه مقید به یک مجموعه شرط هستند که درقران خسته نشد و توانست مدت ۱۰ سال پیگیرانه کریم و سنت رسول اکرم (ص) همین گشته دولت خود کامه شاه را افشاکند و بمردم و حاکمیت را بدست بورژوازی جو ان بسپارد از زندان وتحقير ، فشار و تبعید از مبارزه – حکومت کنندگان در اجرا و اداره مردم بود . ایندو ، عوامل مهم و دو نیروی ملی در راس نهاد های اجتماعی قرار داشته داده و سلطه سرمایه درآن برقرار بوده اینستکه لیکن تأثیر عوامل گوناگون مانند ساخلمنیرو محرفه در پیشرفت جوامع پیشرو امروزی در یک قطب جامعه ثروت ، خوشگذرانی و به آنها تاثیر نشان میدهند . بطوریکه از نمودار ضمیمه دیده میشود در قطب دیگر آن که اکثریت مردم قراردارند ، بهرهگیری از زندگی عابی و فساد اخلاقی و است اشغال بخشهایی از ایران وبالاخره پیدایش های روس و انگلیس ، جنگ جهانی اول و سازمانهای سیاسی زیرزمینی توان و دلیری دیکتاتوری در فاصله دو جنگ جهانی مانع تازه ای در رویارویی با جلادان حکومت بدهد. این همان نیروی معنوی بود که اسلام آن شدند که انقلاب مشروطه بهدفهای سیاسی ایندو ، پیوستگی ناگسستنی بیکدیگر مردم و اقتصادبرهمهتاثیر نشان میدهند جز تهیدستی ، نیاز دائمی ،کمبود دست آورد های داشته و سدی مهم درراه پیدایش خودکامگان فرهنگی و معنوی متمرکز میشوند . بزرگترین مطبوعات و ادبیات که از مردم و نهاد اقتصاد خود که تاسیس یک دولت مشروطه سلطنتی و بویژه مذاهب شیعه در تاریخ هزار و سیصد خداست وقانون فرمان وحكم خداست و تحقیر و زبون ساختن آدمیان ایجاد می ملی نیرو میگیرد و به آنها نیز تاثیر میکند. عاملی که میتواند به این روند کور کورانه بود برسد . سقوط دیکتاتوری رضاشاه و ساله خود علیه ظلمو فساد بکاربرد و مستبدان قانون اسلام یا فرمان خدا برهمه افراد وبر کنند . سلب آزادیهای دموکراتیک در ۲۵سال قوه قضائیه در قوه مقننه و ریاست جمهوری رشد سرمایه داری تاثیر نشان دهد خود انسان دولت اسلامی حکومت تام دارد . همه افراد گذشته روح همکاری در جامعه را ضعیف کرد، تاثیر مینماید و نخواهد گذاشت آنها پا را از است که قادر میباشد در چهارچوب نظم مردمی در حکومت اسلام حاکمیت منحصربه اشتغال ایران توسط نیروهــــــای شوروی ، بزرگ را سرنگون ساخت انگلستان و سپس ایالات متحده آمریکادگرگونی های فراوانی را از لحاظ اجتماعی در کشور با ایجاد سازمانهای سیاسی و صنفی خویش تعادلی در انباشت سرمایه و ثروت و بهره اشخاص و اکثریت نیست از رسول اکرم ( ص) گرفته تا خلفای آنحضرت اعتماد بنفس ، ابتکار و استقلال عمل رادر چهارچوب قوانین فراتر گذارند تشیع همواره یک نیروی معنوی در و سایر افراد تا اید تابع قانون هستند . همان اکثریت مردم کشت و آنانرا به دنباله روی از . مبارزه علیه ظلم و فساد بوده و بخاطر همین بیان آورد . احزاب چپ و راست بخاطر قانو نیکه ازطرف خدای تبارک و تعالی نازل یک رهبر و اطاعت و کسب دستوراز یکنفر گیری متناسب مردم از کامیابیهای جامعه را مطبوعات و قوه قضائیه نیز بيكديگر نیروی مردمی توانسته است در بسیاری از منافع تنگ نظرانه خویش نتوانستند در راه شده و درسان قرآن و بنی اکرم ( ص) بیان عادت داد، اگر این رهبر و پیشوا نیک وفروتن تاثیر متقابل دارند و مانع سوء استفاده نیرو تامین سازد رسیدن بیک جامعه دموکراتیک مدرن همکاری زور آزمائیهای تاریخی پیروز گردد. شیعه گری باشد جامعه از آن سود خواهد برد و اگر و مقام اجتماعی آنان خواهند بود . سازمان بطرفداری از علی ( ع) عصیانی بود عليـه بایند . مبارزه پرشکوه ملت ایران عليـــم بدوخود خواه باشد جامعه بسری فســاد و راهیکه کشور و ملت ما در پیش دارد های دولت ، کابینه وزرا هم از قوه قضائیه راه دشوار و پرفراز و نشیبی است که باید امپریالیسم انگلیس که منجر بملی شدن صنعت بنابراین تصویب قوانین تابع آراء ظلم سوق داده خواهد شد . تاریخ نشانداده . برای اجرای برنامه های دولت بهرهبرداری . خلفای اموی که آئین اسلام را بصورت یک ایدئولوژی دولتی در آورده و بنام خدا فت کردید آن حلقه اصلی بود که میبایست عاملانه و بایگانگی همه نیرو های اجتماعی میکند و قوه قضائیه نیز نخواهد گذاشت نیرو های پیشرو اجتماعی را بهم پیوند دهد قرآن اقوام دیگر را میچاپیدند و تمام آموزش ه ریزی گردد . این امر صورت نگرفت و لذا ادامه حکومت امویان زیرپا گذاشتند . عقل و تدبیر صاحب : ۱- علم به قانون و ۲- کشور و مردم را از استبداد رنگارنگ هزاران اقداماتی دست زند به نیروهای ارتجاعی و امپریالیستهای آمریکا عدالت باشد . این خاصیت که عبارت از علم ساله خود کامگان رهائی بخشیم و پیشرفت انگلیس امکان بند تا متحدا حکومت دکتر بقانون وعدالت باشد در عده یکسب نظـام و قدرت روحانیون و فقهای شیعه همواره از آنجا که جمهوری مردمی بمشاركت دشواریها و مشکلاتست که از گذشته سیاه به انسان را تضمین نمائیم باید سیستم های مصدق را که میکوشید کشور را بسوی مواقعی بروز کرده که علیه ظلم و فساد سیستمی است بین ایندو نظام بنظرما آن جنبه دولتی گذشته پشت و پا بزنیم و این اصل را هرچه بیشتر اهالی در کار های دولت نیاز ارث مانده است . سلاحهائیکه در جریان از دموکراسی و حاکمیت مردم برمردم راهنمایی اجتماع قیام کرده اند .ولی زمانیکه شریک قدرت دارد، لذا در کشور نسبتا پهناوری نظیر ایران های خوب هردورا دارد و جنبه های منفی بپذیریم که بدون تامین آزادی اهالی نمیتوان همپاشیدگی نیرو های انتظامی بدست مردم را ندارد .. (6) . دولت ها شدند و برخی از آنان منافـع نماید سرنگون سازند و یک دیکتاتوری بیست نیکبختی اجتماعی را بدست آورد . در ٢٥ عادی و دشمنان انقلاب افتاده موقعیت حساسی انجمن های هر استان باید بتوانندبخشی از مشترکی با قشر های حاکمه پیدا کردند پای سال گذشته دستگاههای تبلیغاتی و اجرائی در های تولیدی و اجتماعی را بدست حکومت را بوجود آورده است . پیام آیت الله خمینی آنها بیز خواه وناخواه بتمام ماجرا هـــای اینها جنبه های اصلی حکومت اصلی : دولت پرستش شخصیت را رواج دادند و های محلی که از جانب انجمن ها برگزیده بملت ایران داوری واقع بینانه ای از وضع که اغلب این پیشوایان درهمه کشورهای جهان بسوی دیکتاتوری کشانده شدند ونقش توده دولت در خارج از اختیاراتی که مردم ،قانون طی زمان کوتاهی می شود و گمان میرود شالوده یک دولت مشروطه سلطنتـی اسلام را بخاطر ثروتمند شدن ، استحکام و در حکومت اسلامی زمامدار باید غیراز های مردم را تضعیف کردند . اگر بخواهیم اساسی و قوه مقننه به آن داده است به تجارب گذشته تاریخی بتو انددرس عبرتی برای آینده ایکه برپایه های دموکراسی استو ارباشد بما بدهد . راهیکه ما در پیش داریم براز در و پنجساله را بعلت ما تحمیل کنند مجریه، موثرترین و بهترین راه نفوذ در توده های مردم میتوانست مذهب وايمان باشـد پیامدش ظح ساختن بند دولتی واقتصاد بیشک در شرایط سلطه استبداد قوه جتماعی و سیاسی حاکمیت کشانده شد اسلامی هستند که جبهه ملی نیز براساس تمام کامیابیهای بزرگ و کوچک را بنام،رهبر میشوند اداره نمایند ایران انقلابیست که باید در راه پیدایش و از این لحاظ جمهوری مردمی یک استواری جمهوری درمدنظر قرار گیرد .. جمهوری متحده (فدراتیو) متشکل از حکومت اشکالات و مشکلات زیاد است و ما و ارث کرده وتوسعه دهند که رهبراندو ماسیش با آیت المخمینی خردمند و پیشوای عالیقدر، ثبت میکردند و ن گزافکوئی تشییع هیچگاه سیمای خشنی از حکومت اسلامی نظیر حاکمیت امویان ، در پاریس کرد بطرفد برخاسته است. ارزش انسان و نقش توده هارا بهیچ میگرفتند. رهبران جبهه که نتوانستند در عرض ۲۰ بیشک انتقاد ازنقش دیکتاتوریهاناچیز گرفتن عباسیان و عثمانیان و همچنین سعودیها که سال گذشته سازمان نقش شخصیت های برجسته سیاسی اجتماع و علمی در تاریخ نیست و یا تقویت شخصیت از یکسو مرکزیت دولت نتواند همه کارهای یک مملکت آشفته هستیم ، مملکت مارا خرا وسيصد ساله اش بیش از همه مبارزه علیه آوردند ارائه نداده و نقش آن در تاریخ هزار * * ونفوذ آیت الله خمینی برای رسیدن بحكومت افراد جامعه ناچیز گرفتن نقش شخصیت های استفاده کنند . آنها منکر این مطلب نیستند در این میان رهبری جنبش سیاسی علیه جامعه را طبق خواست و برنامه های خود کرده اند و رفته اند و ماوارث مملکت مخروبه مورد قبول توده ها نمیباشد استبداد و فساد اجتماعی بوده است تا سروصورت دهدو ازسوی دیگر اهالی هر اخل نهضت مذهبی افراد محافظه کار در هستیم ، باید بخواست خدا تمام ملت برای استبداد بعهده مردی افتاد که بخاطر تماس همکاری با خود کامگان ، بدون تردید تعداد استان باشور و علاقه بیشتری نارسائیها و وجود دارند و بقایای ذهنی و و مرسد وانی با مردم از ماهیت دستگاه خـودکـامه انشاء و تضعیف دستگاه خود کامگی برای ساختمان ایران قیام کند عقب ماندگی های منطقه خویش را با نیرو ، روحانیون تشیع که در دوران صفویه ، سنتی در فکر بعضی از افراد بوجودآمده اطلاع داشت وخود نیز طعم ناکسوار قاجاریه و پهلوی با قدرتمندان و مستبدان گذشته کافی برای پیشرفت جامعه مانیست . وسایل و سرمایه های محلی برطرف سازند قابل زوال نیست . لیکن آنها ادعا آنرا در زندان و تبعید چشیده بود . این همکاری کردند کم نیستند ولی نیروی معنوی برای ترقی و دگرگونی جامعه ایران میکنند که به برقراری توازن موفق خواهند مردم خیال نکنند اینک که پیروز شده اند و بلار اسطه بکار های اجتماعی جلب شده و مرد آیت الله خمینی بود که به ناتوانی دستگاه تشیع وروحانیون مبارز شیعه همواره جا امروز با درنظر گرفتن تمام تضادها و نارسائی بخاطر بیکاری یا کمکاری بشهر ها و مراكـز از این ببعد توجه باید شلوغ کاری کنند نور بخوبی پی برده و به دو نقطه احساس آن شد و این در برتو وجود افرادی نظـر های موجود باید پیش از همه مردم آزادیو و مقام شامخی را که در جوار مردم بدست پرجمعیت رو نیاورند یعنی فساد و ستمگری انگشت گذاشت و آیت الله طالقانی، آیت اله منتظری و یا کسانی آورده توانسته اند بدیها و نارسانیها را به بسیاری از امور لازم است که عمده آن توجه شخصیت داد ، به افکار و ابتکار آن ارج اطمينان حاصل کرد که دستگاه بظاهر نیرومند مانند بازرگان میباشند که افکار بازو مترقی تحت الشعاع قرار دهند . گذاشت تا با اعتماد بنفس بتوانند در پیشبرد – جمهوری مردمی که حاکمیت ناشی به حفظ وحدت کلمه است ما دربین مبارزه بولت بخاطر همین نقاط ضعف از پشتیبانی دارند و درعین حال از محبوبیت بزرگ حال آنکه باید دید که تشیع امروزی آرمانهای مردمی خلاقانه همکاری کنند . باید از مردم است دین و مذهب بعنوان يكنیروی . . برخوردارند». (۷) اکثریت مردم ، بکلی محروم شده است . هستیم و باز محتاج بوحدت کلمه هستیم ، جامعه ای را پایه گذاری کرد که در آن قابلیت – برهبری آیت اله خمینی ، مبلغ بزرگ علیه ظلم معنوی وظیفه ارشاد مردم و دولت و جلوگیری فساد چه ضوابطی را برای تشکیل یک الگویی که شو استعداد آدمی مایه برتری آنان باشد نه ازفساد را ایفا خواهد کرد و هریک از باز باید همه اقشار با هم برادروار و در کنار از آنجا که فرو ریختن کاخ استبداد و آقای مهندس بازرگان یکی سرمايه وثروت وبا وضع خانوادگی آنهــا حکومت اسلامی در ایران پیش بینی میکند. روحانیون و خدام دین مانند همه اهالی هم آماده باشند برای مبارزه و جلوگیری از از رهبران فکری حکومت اسلامی و نخست های انتظامی باشتاب بیسابقه ای انجام چهارچوب این ضوابط هنوز کاملا مشخص آزادی مردم ، برابری حقوقی مردم ، آزادی از حقوق اجتماعی برخوردار بوده و وظایف وزیر دولت موقت درنظر گرفته و دوران گرفت در برخی از رهبران دینی این تصور تشتتات و اختلافات اگر خدای نخـواستـه خود را انجام میدهند تشکیل سازمانهای سیاسی و طبقاتی آن پیش نبوده بلکه بصورت پراکنده در نوشته ها و را تقویت کرد که تمام سازمانهای مهم خود رسالت و رهبری حضرت محمد ( ص) درمدینه مصاحبه های آیت الله خمینی و دیگر رهبران درآمد هائی هستند که رشد جامعه و فرد را اختلافات پیدا شوند معلوم نیست که ما به کامکی تنها با الهام از اسلام از همپاشیده مذهبی آورده شده که بشرح زیر میباشد : و دوران پنجساله امامت علی (ع) در کوفه تضمین میکند نه رهبری و وضع ممتازیک همه باید مالیات بپردازند و هیچ مقام است . ایشان صفت دموکراتیک را نیز به پیروزی نهایی برسیم ». (۱۰) گرو ماقلیت که ماموریت ویژه ای را بخود و سازمان اجتماعی ، سیاسی و مذهبی نباید «جمهوری اسلامی، میافزایند. و درباره نحوه نسبت میدهند از پرداخت مالیات معاف گردد . در تخفیف این یک هشداری جدیست که اگر رعایت انتقال قدرت حکومت اسلامی چنین های مالیاتی باید فقط نفع جامعه درنظرگرن میدهند : شود . نشود میتواند اندیشه های گونه گون ایجاد جمهوری را برای مدتی نا معلوم بتاخيـر اندازد . دشمن شکست خورده و حامیان آمریکائی وی تمام امید خود را به تفرقه و دو دستگی بین نیرو های انقلابی سوخته اند و شدهاند و لذا فقط حکومت اسلامیست که باید اصول اساسی حکومت اسلامی برسه جانشین دستگاه خود کامه گذشته گردد . این اندیشه از آنجهت بیشتر قوت گرفت که جبهه ملی نیز براش ناتوانی رهبری و سازمانی ملی مبتنی است (۱) مجبور شد خود رادرپناه کامل نهضت اسلام – آزادی عقیده ، آزادی بیان ، و آزادی قراردهد و رهبری بیچون و چرای امـام اجتماعات و احزاب تضمین خواهد خمینی را بپذیرد و احزاب و سازمانهای دیگر هم نتوانستند در مدت کوتاهی تشکیلات خود را احیا کنند و برنامه های خودرا ارائه دهند. ادبیات مردم واقتصاد ملی قوه مقننه مجلس ها انجمن ها کابینه دولت و سازمانهای حکومت WW مقدمه بایددیدکه یک دولت مردمی تشکیل شود و بنیاد سازمانی شکلی خواهد داشت . انتقال قدرت با تشکیل شورای انقلابی ۔ تمام پرداخت ها ، مالی ، بازرگانی آغاز خواهد شد که دولت موقت را برخواهد تولیدی و ساختمانی باید از طریق بانكهـ گزید . از وظایف عمده این دولت اول اینستکه دولتی صورت گیرد بنیانگذاری جمهوری مردمی یا جمهوری یک همه پرسی برپا کند تا نظر مردم را در باره دموکراتیک را باید از آماده ساختن مردبرای تغییر رژیم و تحول آن به جمهوری همه پرسی آغاز نموده، آماده ساختن مردم باید مشروط براینکه لطمه ای بمنافع ملت وارد ملی کردن بانگهای خصوصی یکی از دموکراتیک اسلامی بپرسد. سپس این وظیفه با ارائه برنامه های سیاسی ، اقتصادی و هنوز آرزوهندند تا از این شکاف احتمالی مهمترین گامها در برطرف ساختن هرج و مرج مذهبی ایران با اظهار این شرط را خواهدداشت که انتخابات مجلس موسسان میکند که بسود خود بهره برداری نمایند . اظهار نظر را برگزار کند ، مجلسی که قانون اساسنی آینده را تدوین خواهد کرد . وظیفه سوم درباره سیستمهای دولتی و یا سازمانهـای دولت انتقالی انجام انتخابات برای مجلس های دیکتاتور پسند صورت گیرد . در جریان وسوء استفاده مالی و کاستن نفوذ بانکهای اجتماعی و تبلیغ آن تو ام باشد . این امرباید چندماهی بطول انجامد و بدون نشار نیرو بزرگ خارجی و کاهش تورم خواهد بود. های ضد ملیو عناد و خود خواهی گروه ملی کردن زمین که جزئی از طبیعت سیاسی مختلف بهیچوجه نباید به وحدت کلمه مجازاتهای بدنی بخصوص در مورد خواهد بود که بموجب قانون اساسی جدید همه پرسی باید تمام سازمانهای سیاسی آزادانه بوده و دست بشر در ایجاد آن نقشی نداشته زدن برای افرادیکه مرتکب زنا میشوند . تشکیل میشود . پس از تشکیل این مجلس عطب لطمه وارد سازد و پیروزی نهائی بلکه آفریننده آن پروردگار جهان است میتواند شرکت نمایند و هرگروه سیاسی که نظراتش دولت رسمی تعیین خواهد شد، . (۸) در مورد دولت آینده اکثریت آرای مردم را در رشد صنعت و شهر سازی تاثیر چشمگیری انقلاب را بتاخیر اندازد . نباید فراموش کرد بوسیله قرآن پیش بینی شده است باید بنحو فعال در ساختمان دشمنی که سخت بزمین کوفته شده است میکوشد با نیرو و نیرنگهای تازه از داخلیه در همهپرسی تنظیم نماید . این قانون اساسی تازه بنظر مردم خواهد رسید و مدت سه ماه مورد شورو بررسی قرار خـواهـد گرفت بردوش قشر های پائین جامعه و مانع عمدهای در پایان این دوره انتخابات مجلس موسسان در راه رشد نیرو های مواد کشور است بدست آورد وظیفه دار اهد بو تا یک داشته باشد. قانون اساسی برپایه برنامه های ارائه شده غیر قانونی کردن رباخواری و لغو انقلاب نفوذ کندتابا رنگ آمیزیهای گوناگون تمام و امهای رباخواران که فشار سنگینی دوباره برقرار سازد . بتواند سلطه خود را – بدیهیست که در چنین سیستم اساسی حکومت اسلامی چنین است : حق مشارکت مردم قوه اجرائیه برخوردار خواهن و قانون از آن خداوند ۳- کیهان – یازده بهمن ١٣٥٧ تنظیم و تغییر قوانین باید با تائید ٤- طرز حکومت اسلامی و شرایط زمامدار امام خمینی – کیهان ۹ بهمن ١٣٥٧ بهر تقدیر در شرایط فعلی با اینکه معدودی از آزادی بیان و مشارکت . برگزار خواهد شد تا نمایندگان آن بتواننـد سازمانهای اصلی دولت خودکامه از استفاده از صاحبنظران هررشته قانون اساسی جدید را با تغییر های منطقی باشیده شده و جنبش اسلامی نیروی خود را فقیه . باید فرد از امام که پیشنهاد شده است بتصويب برسانند و لغو سرقفلی که یکی از عوامل افزایش برهبری امام خمینی ثابت کرده است بازهم ناهای عادل ۱- کیهان میازده بهمن ۱۳۵۷ – اظهارات از عقل وتدبير، از قانون و عدالت مسائل اسلامی که دولت موقت را برای برگزاری انتخابات قیمت کالا هائیست که بدست مصرف کننده آقای حسن نزیه به خبرنگار لوموند درباره دست که دو نقطه نظر روشن برای تشکیل یک پاک باشند و آگاه بمسائل زمان) بردو چیــز ردار بوده و مانع آن خواهد شد به مجالس بمردم و انجمن ها انتخاب نمایند میرسد نظرات امام خمینی دولت جدید درایران وجوددارد که عبارتنداز: نظارت داشته باشند : کسی ظلم و ستمگری رو اگردد و لذا اظهار دولت موقت وظیفه دارد که انتخابات رابدون اول بر ممنویات مجلس مشورتی (پارلمان نظر مردم در مورد حکومت بیهوده خواهد دخالت قوای ضد مردمی بهایان برساند و با برابری کامل زنان و مردان از لحاظ ۲- کیهان ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ – اظهارات ۱- جمهوری اسلام ودوم بر اجرای قوانین تاتخلفی از اصول قوانین ۲- جمهوری بود که مسلما در دنیای امروزی طرفداران تشكيل مجلسين وظایف قوه اجرائیه رابدولت حقوقهای اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی و حسن نزیه به خبرنگار لوموند . دموکراتیک یا مردمی اسلام روی ندهد. فراوانی نخواهدداشت. مت اسلامی تازه بسپارد . جمهوری اسلامی یا حکومت آیت اله خمینی فرق اساسی آزادی بیان و امتیاز های اجتماعی اسلامی با حکومت های مشروطه سلطنتی و نقها و روحانیون اهد بود که خود در جمهوری دموکراتیک نامزد های طبقه ای بالاتر از خلق بحساب . جمهوری را در آن آورند ریاست جمهوری نیز از جانب مردم انتخاب قوه قضائیه صورت گیر شکست جنبش انقلابی ایران و – او لاشارع مقدس اسلام يكانه قـدرت آیت اله یزدی دراین مورد ید: «او اسطه خواهند شد . در جمهوری مردمی مطبوعات شدن حکومت ملی دکتر محمد مصدق در ۲۰ مقننه است هیچ حق قانو تكرار بین خدا و خلق هستیم . بنابراین یک امــر و ادبیات باید بصورت یک قدرت اجتماعی در – بنیانگذاری نیرو های انتظامی ملــی هیچ تانو سال پیش بدست امپریالیسم آمریکا و متحدان طبیعی است که ب عالیترین موضع را در جامعه شارع رانمیتوان مورد آیند تا انند هرنو تخلف و هرگونـه : دست مردم باید بدون مشارکت افسران حکومت اسلامی داشته باشیم و قدرتهای سیاسی و مذهبی در سوء استفاده دان را ناش ساخته و سرسپرده شاه سابق صورت گیرد . که یکی از بسته اسلام از این ناشی میشود ، (۹) دفاع کنند . مطبوعات ادبیات باید بجنان قدرت اجتماعی تبدیل شوند که نگذارند بلند پایان دولتی و جمهوری مردمی با جمهوری دموکراتیک زیانیکه ۲۰ سال گذشته بما وارد ساخت نبود ساد اخلاق ، زندان و برخلاف سایر بنیاد دولتی شکنجه ، بریاد دادن درآمد ملی جمهوری مردمی همه چیز باشی قدرت مردم شدن تضاد ها گیری بعمل یکن بدون اغراق بزرگترین میرن میباشد و آنها تعیین کنندمسیر خورد کننده دوران بیگانری مسـانت از ه آیندگان ، ٢٦ دیماه ١٣٥٧ داخلی آن و تارو شدن سازمانهایسی ا۔ مصاحبهی آیداله شریعتمداری اهیتای کشور بسیار از روشنفکران لا که از ایدئولوژیهای مدرن مانند مارکسیسم، براليسم و الیسم سرخورده بودن اینها نکات اساسی هستند که برای بنا اطلاعات ۸ بهمن ۱۳۵۷ نهادن یک جامعه مردمی باید درنظر دورمند از ۶۰ و پول خودملیه شوند . بارعایت همی نکات است که برازند ۷- کیهان ۱۲۰ بهمن ۱۳۵۷ ش از پیش بسوی مذهب کشاند . در سال دهد مجلسر خدمات نگان استفاده نمایند انسانها در کار های تولیدی و آشکار میشود و یگانگی ه کیهان ، 4 بهمن ۱۳۵۷ ملت تامین خواهد شد و از اس اطلاعات ، بهین ١٣٥٧ پیشرفت جامعه بوده و نخواهند گذاشت هیچ بسیاری از نارستانها ۱۰- آیندگان ، ۲۵ بهمن ۱۳۵۷ . آیندگان ١٣٥٧ – صفحه ۷ شماره ۳۳۱۷ـ سال دوازدهم قوه قضائية درجامعه ماکه مالکیت انحصاری دولتی و مالکیت خصوصی در جوار یکیگر ادامه حیات میدهند اگر حاکمیت مردم استوارنشود سلطه ثروتمندان و زورمندان دوباره برقرار خواهد گردید و سهم تولید کنندگان از درآمد – 9 . **** 4 € را BR #shis T ada A 14 the 3 Ber ایت -1 441

برگه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

حمایت شما از روزنامه‌های ایرانی ضمن دسترسی به نسخه‌ی کامل نشریات، ضامن بقا و تداوم تلاش ماست.
Become a patron at Patreon!