نسخه آزمایشی شامل 218,992 واژه

اطلاعات:ش:۱۵۸۲۶

ص۴

نظرهاواندیشهها تلفیق وجوه مذهبی بامالیات عمومی وعوارض دولتی مغایر استقلال روحانیت است از آیت الله سید حسن حجت اسلام است، و زاید بر آن در حال حاضر خارج از بحث است چه آنکه باصطلاح معروف سالبد بانتفاء موضوع است. و در مورد سهم امام (ع) که در زمان غیبت کبری باید به مجتهد جامع الشرايط برسد، قدر متیقن مصرف آن روحانیت شیعه اثنی عشری است ، و درصورتیکه زاید بر مصارف روحانیت باشد، باید از طریق سقها شیعه دراقرب موارد به روحانیت و حفظ و صیانت مذهب شیع مصرف گردد و از تمرکز وجوه دینی در یک محل خودداری شود، تا حکمت و فلسفه نیابت عام امام زمان علیه السلام و آزادی رای و عمل فردفرد فقهاء شیعه تضمین شده باشد، چه آنکه تمرکز وجوه در یک سخنگوی دولت در روزنامه محل اعم از فرد یا هیئت موجب نیاز اطلاعات ۱۰رار۰٨ در مورد تلفیق و اقتصادی است که منتهی به استثمار تطبيق خمس وزكوة با مالیات عمومی اقتصادی و سلب آزادی و جمودفکری ر ارض دولی مطالبی اعلام داشت و هدایت آراء و عقاید در مسیرو احد جا دارد مورد بررسی قرار گیرد. میباشد، در حالی که رشد هر جامعه لازم به ذکر است که اگرچه زکوة از در برخورد افکار و نظرات و آزادی نظر اسلام جزیی از بیت المال مسلمین عمل در چهارچوب قانون کلی جامعه و قابل تطبیق با مالیات عمومی است، است، نه انحصار آن در شکل واحد ولی خمس که به دو قسمت تقسیم و مخصوصا تمرکز آن در صندوق میشود : ۱- سهم سادات ۲ـ سهم امام دولت، موجب زوال استقلال رو حانیت، عجل الله تعالی فرجه الشريف، تطبیق آن و سلب آزادی از علماء شیعه است با مالیات عمو . که مصارف مختلفی و جامعه مسئول و متعهد روحانیت دادگاه انقلاب 9 مظهرحاکمیت مستضعفین است . دارد مشکل است. زیرا درمورد سهم را که پشتوانه تمام سنگرهای آزادی با نیاز فتصادی بشخص یا دستگاه یافت شود، قطعا برخوردار از ایمانی دهد و منافع حیاتی خود را فدای ساواك : نياز روحیشاه سابق ! سادات که ویژه سادات است، در است، نیازمند بدولت نموده ، و مانع مقتدر و قدرتمندی بتواند اشتباه یا قوی و فوق العاده میباشد که در عین حقیقت نماید ، و خود را در معرض صورنیکه زاید بر حق سادات نباشد نظارت و اقع بینانه بر جدی قرار دهد . حکمت اعمال دولت می خلاف عمدی آن شخص یا دستگاه را نیازمندی از یکطرف و قدرت و اقتدار و فلسفه عمده پیام دادگاه انقلاب اسلامی ایران(شماره يك) 9 هدف عمده سازمان این بود ک مدریابد سیاستهای دیکته تطبیق آن با مالیات عمومی و صرف شود. بندرت اتفاق می افتد که شخصی گوشزد نماید، و اگر چنین شخصی ازطرف دیگر، حق را بر باطل ترجیح نیابت عام امام زمان علیه السلام درزمان آن در غیر مورد خود، خلاف حكم ای بود انتقاد داشت؟ غیبت کبری که ارتباط با شخص معصوم شده از طرف شاه سابق اجرا میشود یانه و موارد حساس خلافکاری و عدم و فاداری مقامات ارشد دولتی را کشف و خنثی زمان منقطع است، تضمین عدالت اجتماعی جلوگیری از خطا و اشتباه فرد و کند. این سازمان گذاهگاه امور مربوط به فعالیتهای دیگر افراد خاندان سلطنتی، بخصوص مسائل تجارتی آنها را سرو سامان جامعه بواسطه رهبری عمومی فقهاء شیعه و نظارت بر اعمال صاحبان قدرت میداد. است. وجود یک شخص یا یک دولت مطمئن در ظرف مدت زمان خاص سازمان بازرسی شاهنشاهی، علت عدم اعتماد شاه سابق به وزارت خانهها برای ارائه اطلاعات و آمار دولت، اهمیت دلیل آن نمیشود که قانونی کلی و ویژه ای پیدا کرده بود. در سال ۱۳۰۰ برای بررسی علل شکست برای زمانی طولانی وضع نمود و های متوالی و افتضاح آمیز برنامه پنجم، کمیسیون شاهنشاهی قانون معمول را تغییر داد درست شد. اعضای این کمیسیون که زیرنظر معینیان رئیس دفتر زمان، و اختلاف سلیقه متصدیان امور مخصوص کار میکردند، از بازرسی شاهنشاهی، ساواک، و را باید سرنظر گرفت و با فکری جامع نمایندگان وزارتخانهها بودند. طرحی جامع ریخت، و آن همانست که تحولات خدای متعال طرح ریزی کرده، و سهم هويدا، وقتی هنوز نخست وزیر بود، کمیسیون شاهنشاهی امام علیه السلام را در زمان حضور را به عنوان «قویترین بازوی قدرت اجرائی، توصیف کرد. ویژه امام معصوم ، و در زمان غیبت ایجاد این کمیسیون تغییر جهت مهمی در سیاست شاه سابق بود. کبری با فرد فرد گروه نواب عام امام برای اولین بار سازمانی بوجود آمد که هم قسمتهای غیر علنی علیه السلام قرار داد، و باین وسیله و هم قسمتهای علنی حکومت شاه سابق در آن کنار هم بودند. مانع تمرکز وجوه دینی در یک محل ایجاد این کمیسیون نشان داد که داشتن یک دستگاه اداری کار شده، و از خطاها اشتباهات تا ر آمد باوجود آنهمه اختیارات متداخل و قدرتهای موازی چقدر سرحد امکان جلوگیری فرموده. امید مشکل است، این کمیسیون نشانه و شاهد بارزی بر طبیعت است انشاء الله تعالی عموم مراجــع خودکامه حکومت شاه سابق بود که در آن مجلس ندیده گرفته عظام در این مورد همچون سایرموارد میشد و قدرت کمیسیون صرفا از شخص شاه سابق و بعلت با وحدت کلمه مصالح واقعی مذهب وجود مقامات عالی رتبه سازمان بازرسی شاهنشاهی، ساواکو مقدس نشیع و رو حانیت شیعه راملحوظ ارتش ناشی میشد. داشته اجازه چنین عملی نفرمایند ساواك و السلام على من اتبع الهدى . قم السيد حسن الحجة الكوه كمرى ۱۷رار۰۸ . 6 ” € C فتر انتدب 6 در میدان شهدا و بهشت زهرا، بر پا خواهد کرد ساواك به علت نیاز روحی شدید محمدرضاشاه سابق به از بین بردن هرنوع مخالفت بالقوه ای باخود و رژیمش بوجود آمدو قدرت گرفت. از نظر سدراك مردم فقط دودسته بودند آنها که محمد | رضا شده سابق راقبول داشتند و آنها که نداشتند. صرف موافق نبودن بطور کامل موجب قرار گرفتن در لیست سیاه، تحت نظر بودن دائمی و تفتیش دائم از طرف ساواك ميشد. و این خودسرا بودکه موافق و مخالف را تعریف می کرد. سواك بصورت يك سازمان جاسوسی و هم بصورت يك ه اید مستضعفین بر مستکبرین و رنجبران مستکبرین در سطح بین الملی همه جامعه باید در برابر این رسانت و بسهم و امنیت میتوانند زندانها را بررسی کنند دزدان اوقاف و دیگر معاونانش رئیس سازمان سیاسی که توجهش روی دراضین ایرانی متمرکز بود، نه در سحرگه انقلاب و در بحبوحه توطئه سازمانهای غارتگر و فحشاءپرور .هويدا کار ی کرد . مبارزه باجاسوسان خارجی و مسائل جاسوسی غلبه کنند ، این جمله فرازی است از دو نکته دیگر اینکه واژه ابرقدرتها ، کارندها و تراسنها ،کمپانیها خود مسئول باشند . پیام امام خمینی به ملت ایران و همه مستضعفین بیشتر بشكل جمع بكار شرکتهای غارتگر، انحصارگران و در طبیعی است که مقامت بین المللی به هی ضد انقلاب. بسیار شده است که از همان سیستمی است که انتخاب تمام وزیران نظمی وظیفه سازمان دیگری بودکه ژ۲ نامیده میشد واعتقد خلتهای مستصعف جهان پیامی که رفته و قرآن مجید از آنها غالبا بعنوان یک کلام ،کاپیتال امپریالیسم و سوسیال اصطلاح سازمان ملل و حقوق بشر سازمان طريق بازرسی زندانه در دوران انقلابت با معرفی او صورت می گرفت . هويدا | براین بود که این سازمان درعین حال مواظب ساواك هم هست، شکوهمندترین آرمان اسلامی را در نخستین نیروهای مدافع قیام پیامبران امپریالیسم) می باشد . فالانژیستها عفو و صلیب سرخ و قدرتمندان سیاسی و ضد امپریالیستی جاسوسیهاو برقراری می گوید سیستم مقصر بوده نه من!انگار یعنی شاه سابق، حتی در مسائل امنیتی وجاسوسی هم به سازمان و عصیانگران علیه مستکبرین و نیروهای صهیونیستها، فاشیستها… کانال های اقتصادی جب نی که جز برای فریب و به تعبیر ارتباط و رمز و کسب اطلاعات از کم و این سیستم موجودی است مخفیو نامرئی هی مخلوق خود اعتماد نداشت و میخواست اختيرات منداخل اماء بیان همان حقیقتی است بالنده ای که بار انقلاب و مبارزه انبیارابر دوش گوناگون همین استکبار امپریالیسنیاند. قرآن «مکر الليل و النور، سخن نمیگویند کیف محیط زندان اتفاق افتاده است .زندانی نه سیستم هویدا اکنون هم هویدا بود و که قرآن مجید. بعنوان اراده خداوند میکشیدند و صلاحیت رسیدن به حکومت مستکبرین درسطح داخلی یعنی مترفین فریاد بردارند و بقول امام خمینی فرید باید ملاقات داشته باشد دیده ساواك فقط در مقابل شاه سابق مسئول وجوابگو بود. بنام است ! همان سیستمی که بقول بنی صدر خدائی و وراثت زمین را دارند یاد و ملاء و احبار و رهبان که شاهنشاهان مشيت بالغه الهی اعلام کرده است. مصالح مملکت میتوانست هر کس را بخواهد بازداشت ،بازپرسی، وا بشراء بزنند. طبیعی است زیرا اینن از از همین طریق نامه ها و اخبار و رمزو حتى جنون جنایت باشت.هویدا همان سیستمی هیئت حاکمه، طبقه حاکمه، مستشاران اراده خدا آن است که مستضعفین به میکند (سوره قصص و اعراف). هرچند خود متسور میسازد پیام ر باشد شده که محتوای ایدئولوژی اسلام رسالت جمهوری شده شکنج ، زندانی و حتی نابود کند، بدون آنکه کمترین کنترلی کرده ا حکومت و امامت زمان و نیز به وراثت در میانشان گروههای غیرصالحو و اقعا امرا و فرماندهان کل و همه دستیاران اسلامی که تحقق اراده خدا یعنی وراثتو است . نباید بیخ گوش خوانین ، فئودالی، در حالیکه خارج از محدوده های وطنش روی کار آن یا جوابگوئی در کار باشد زمین برسند. آنجا که سوره قصص ناتوان نیز وجود دارد. مقتدرشان ملاء و مترفین جامعه ما بوده اند.. امامت مستضعفین است بیخبرند. متنفذين ، وبقایی رژیم استکباری شاه، را بروی خانه بدوشان مسدود سواك ، زير چتر حفاظتی ارتش کار می کرد. هرنوع بحنى و اما مستكبرين (بروزن مستاجر) غارتگران دسترنجها ، استثمارگران : میگوید : دادگه انقلاب اسلامی پیام امام در مورد فعالیتهای آن بطور علنی قدغن بود، زیرا نقض قانون چه در ساواك، چه در ارتش ،چه در منطق مگر هویدا نبود که در مصاحبه باخبرنگار همان قطب متضاد و متخاصمی است کمپرادورها ، بهرهکشان ، اشراف و نريد ان نمن على الذين استضعفوا مستضعفین یعنی امم خمینی را پاسخ می کون کون مملکت وچه در صحنه کشاورزی خارجی گفت ۹ میلیارد دلار پول دارم سری بودن اطلاعات نظر شمرده میشد. دادگاههای عادی هیچ في الأرض ونجعلهم ائمه که درست در جبهه مقابل مستضعفين فئودالها، بورژواها و همه آنها که با گوید که در حقیقت زبن سرخ ملت است. و نجعلهـم وچه در عرصه سرم یه و صنعت آنقدر لالایی نمیدانم چه کنم ، کسی را معرفی کنید نوع ارتبط ی قدرتی روی عملیات ساواك نداشتند ، زیرا سر الوارثين میباشد. استکبار ریشه اصلی این ابزار سرمایه و بانک و شرکت ساختمان امام خمینی فرمود: مگر آنهمه جوانانی که حقوق بشر خواند و بصلیب سرخ بجنگ تا باو بدهم ! ملت ایران رقص میمونوار فر بنبان خودرا از طریق دادگاههای نظر که قضات واعضءان امروز باطلوع جمهوری اسلامی قطب بندی است. استکبار یعنی هرگونه و زمین و سهم و سند و به تعبیرو اقعیر با ابزار قدرت سیاسی و ساواک و نیرو در این یکساله شهید شدند و در خاك و فره ندهن جمعه سرخ رفت ! که فارغ البال هویدا را در استادیوم ورزشی پیشاپیش ه همه نظامی بودند، تحت تعقیب ومجازات قرار میداد. در سال که طلیعه حکومت امامت مستضعفين بزرگی طلبی، سلطه جوبی ، خود های انتظامی و هستشار خارجی سلطه خون غلتیدند بشر نبودند و حقوقی نداشتند؟ توطئه کنند، بشورند و بشورانند و انقلابی شاه در جریان نفت از یادنبرده .هیچکس 1356، براثر فشارهی شدید داخلی و مجمع حقوق بشر بین است فرد فرد ملت ایران در برابر تحمیلی طبقه ای و به سلطه و بزرگیگری استکباری پیدا کرده و منابع ملی و انسانی پس چرا این مدافعان حقوق بشر آنموقع نماین را خودآگاه ودخودآگاه به دفع بزرگبینی و امزونخواهی که به ضعف خنده احمقانه او را در لحظه انتصابش | المللی در مقررات حاکم بردادگاه های نظامی ، اصلاحتی به این اعلام اراده خدا مسئولند . هرکه ما را آشکار و پنهان غارت کرده اندمترفین شده و کارتر را استنکار نکردند. تهاجم چپروانه وادارند. و درهرجا هر وظیفهای بر عهده دارد، و علو طبقهای دیگر منجر شود و ه با بی نظمی و خودسری و ستم بر هم مستکبر را از میزان تعادل این جامعه استکباری بوده اند اگر برای هر مجری که بقول امام شاه فراموش نمی کند نتیجتا مسئول است که از خویش بپرسد : رو شنفکران طاغوتی، و سائل ارتباط بیگدهن و حلت عقده و انتقم در مجزت خمینی شهر ها راخراب و گورستین هم را مستضعفین چگونه بر مستکبرین غلبه و توازن تساوی لازم فراتر برد و مطبوعاتی،تو گران مخالفیم و هويدا بحكم قانون اساسی سابق اداری میکنند و به امامت میرسند ؟ حوزه کار من چه نقشی و چه موضعی در تحقق اراده لايزال الهی دارد ؟ از اینروست که دادگاه انقلاب بعنوان دبیر كل حزب رستاخیز از سوی عمل آمد، اما این اصلاحت صرف نمایشی بود و همه چیز به تعبیر و تفسیر خود این دادگاهها بستگی داشت . في المثل مده ۱۹۲ که ظهرا اصلاح شده بود و دستور بود: شرع رادر پیچ و خم تبصره ها ۱۳ سال صدارت نحسش بوقوع پیوسته و ماده هایی چپاولگران چدیناند . آنها که در جنایات جلسات دادگاههای نظامی می باید همیشه علنی باشد با محکمه سری کند. اگر دادگاه درخواست دادستان را پذیرفت، دستور محکمه سری راخواهد داد. در بین محاکمه حکم دادگه گیرد که محکوم دارایی خویشند. انقلاب هو مكتشف را از حد و میزان مزبور مجلسی و روحانی نماهای درباری در زمره رحمت در باره مستکبرین و مترفین راخینت دفاع کنند و نظرات دادگاه انقلاب و احکام مسئول تمام جنایاتی است که در طول میداد که جلسات دادگاه های نظامی علنی باشد، به این شرح به گلگون کفنان جمعه سرخ ۱۷ شهریور فرو ترکشاند. همهستمگران،دیکتاتوران، اخبار و رهبان بشمار می آیند . مستضعفین در درجه اول همه ملت میدانیم . این دایه های رحمت بین المللی که غالبا برای حقه بازی در دادرسبهای میدانم سوال و جواب روز قیامت را داشته اما اگر دادستن به ملاحظت استثنائی احساس کند که محکمه روابط اقتصادی از طریق استثمار و ایران بوده اند که قربانی استعمار و استبداد روح جهد و صلح اسلامی را و مهم مسخره رژیم خلق شده و بسیار وکلای باشد .نامردی که بشهادت اسنادابوالفضل | علنی برای نظم و منافع عموم مضر است، می تواند از دادگ.تقضی اسلامی ..ثابه حوزه ای که باید با اندام کنز (انباشت ثروت) و تكاثر ( افزون و حتی استثمار همگانی بخصوص از راشداء على الكفر رحماء بينهم ، رانمی مزدور رژیم لابلای مادهها وتبصرهها به کلی جامعه پیوند ارگانیک داشته باشد فهمند و با معجزه صلح کارتر عرضی می دنو نوا رسیده اند ، بیفکند و باطول دادن قاسمی حتی پیوند دینی و مذهبی هم طلبی استکبار میکنند و زندگی مرفه ناحیه عارت نفت میباشند. همه آنها که خود را به طرح همین سئوال موظف مردم خویش نداشت غرق در فساد دارند در اصطلاح قرآن از حقوق انسانی و فرهنگی و از امکان گیرند همچنانکه فلسفه «شهدت، رادر تشیع دادرسی و توجیهات عجیب و غریب که میبیند و همواره در تکاپو است که مترفين (منرف بر وزن محکم) فقط برای دادستن ، متهم ووكيل مدافع خوانده میشود.» تلاش در راه تحقق آرمانهای نجاتبخش نمی فهمیدند و در غرب، جمعه شهادت سرخ مقتضای ذات چنین وکالتی است ، هفت دو چگونه ید خود را در تحقق این دارند مترفین یعنی قدرتمندان فاسد آزمون کسی است که آموزش کمونیسم را جمعه سیه دمیدند .نه،نه دادگه درست سه هفته پس از تصویب همین قانون به ظاهر اصلاح مکتبی محروم بوده اند، شکنجه شدمها، هفتخوان رستم بسازد ، دیگر دادگاه بین الملل در ساواك را عهده دار بود مدیر اراده خدا و فریضه عظمی بر عهده اقتصادی منر فين يعنی آنه شده، آیت الله طالقانی دريك محاکمه سری و براساس اتهاماتی زندانیان و تبعیدیاں مبارز. عموم طبقات انقلاب علاوه بر این که بلحظ جنبه قضائی بید فوق العاده انقلاب نخواهیم داشت . بحث از کل اوقاف وبرنامه ریزسپاه دین و برنامه مستقل از سیر ترا باشد اساسا وجدان شرایط حساس سپیده دم خونین غير معلوم محاکمه و به ده سال زندان محکوم شدند. حتی حکم ستمدیده و محروم همه رنجبـران و . (سوره اسراء و سباء ) برای روشن شدن پاسخ این دادگاه را هم اعلام پاچاپ نکردند. های انحرافی مذهبی گونه . کسی که جناح ملت است و فریاد شهیدانی است که مكان و قرآن علاوه بر مترفین از ملاء (بروزن زحمتکشان و محرومین، در هر سئوال فلا باید دید که مستضعف کیست داغ پرشد ،صدای قلب مستکبر کدام است؟ متاسفانه بایـد نیست. همه کسانی که از زمان تاسیس براین سازمان ریاست خلاء ) و احبار ورهبان نام میبرد استضعاف. لکن در این سلسله مراتب و دی از هم پاشیده ای است که در صفیر تحویل شوند. هنوز برای بسیاری ازتحصیلکرده ملاء یعنی هیئت حاکمه و سیاستمداران نيك پي مسئول مستقیم تخریب خانه ها کرده اند ، نظامی بوده اند. درعین حال اغلب افراد ارشد ساواك گلولهه کم شد. ستمگر و مشاوران فرعونی احبار و ها نیز مفاهیم واقعی واژه های فوق پیشینه نظامی داشته اند . بودجه ساواك از محل بودجه های سری اگر رجالی همچون هویدا و آزمون برسر مردم و کشتن ملت مستضعف ما دادگاه انقلاب زبان امام خمینی مظهر که علاوه برمحرومیتهای شدید اقتصادی رهبان نیز توجیه گران و روحانی نمایانی روشن شده است. علیرغم آنچه برخی ونيك پيرسرتیپهاوسرلشگرهای سرکوبگر در مهرآباد جنوبی ، شمیران نو ،افسریه و دولت و بودجه کلی دفاعی مملکت تامین میشد. در بودجه مملکت که درظلم و غارت مترفین و ملاء شریکند استضعاف و استثمار اصولا به لحاظ، قهر ملت داغدار ایران است که فرمود : قیامها که عاملان کشتار و چپاول سالهای زمین های باصطلاح خارج از محدوده • و همه آن ستمگربها و چپاولها را توجیه نیرومندی و امکان بالقوه رشد و بالندگی مستضمین به يدبر مستکبرین غلبه کنند ، سال بوده اند از مستکبرین و مترفین اند منجربه گرانی بیحد زمینهای محدوده بودجه ژاندارمری و پلیس هم از این سرفصل امین میشد و میکنند و بخیال خویش خلق خدا را وتشكل وتجمع بازوهای نیرومند امروز بنیاد هی مملکت در همه قسمت ها باید شد. پسر اعزازالدوله و مادرش خواهر | احتمال اینکه به ساواك هم از این محل اعتباری تخصیص داده تاخیر چرا؟ درست است که آقی کورت و فردای این قیام پیامبرانه حواهندبود. استحمار میکنند. (سوره اعرافو تو به) شده باشد، بسیار کم است. زیرا با ستقلال عمل ساواك که یکی اگر مستضعفين مستكبرين ومترفين والدهایم می گوید . هویدا به سازمان ملل صارم الدوله پسرظل السلطان بن ناصر و در مسیر زمان هرچه می گذرد بارکار مستکبرین یعنی سلطه جویانو قدرت كمك كرده و اعدامش نکنید، درست است الدينشاه ! مسئول اینهمه دزدیها وجريمه از باورهای اساسی شاه سابق درمورد چدانگاه داشتن مواضع برعکس: طبیعی درونی و ثابت. در طلبان، استثمارگران و افزونحواهان، از طرفی و امکان رشد و ابراز قدرت از راب تعبیر قرآنی و اسلامیش شناخته بشیم که صلیب سرخ می گوید غذای زندان را های مسخره و طرحهای ترافيك با آن | قدرت از یکدیگر بود، تعارض دارد “. طرف دیگر برمحور آنها افزایش مییابد. پسخ این سئوال روشن میشود که غنبه یعنی مجموعه منرفين وملاء و احبار و (که غذای مشترک زندانی اعضای دادگاه خاستگاه طبقاتی باشرافت 1 نبودن یک رقم علنی در مورد بودجه ساواک ، موجب حقیقت را نیز اعلام میکند که ضعف رهبان – اینهایند طبقات مستکبرین که با دهقانان و کشاورزان، کارگران و رنجبران چگونه باید انجم گیرد. ترسیدن به جامعه موجود شکل غیرطبیعی دارد ، تحميل تخمین های مختلفی در مورد ابعاد آن شده بود. مستخدمين است!) چربتر کنید، درست است که وقتی توحیدی و استقرار کامل اسلام مرحله و زحمکشان از این مقوله اند تسلط جابرانه برابزار قدرت سیاسی و اکنون باید پرسید این مجسمه جرم رسمی ساواک را میان تا شصت هزار نفر تخمین میزدند. غلبه در پیش داریم .غلبه مستضعفین بر . منابع فرهنگی و اقتصادی روابط متقابل مستضعفين ضعفای و آمانده نیستند. مشهود و هویدا ، این روسیاه برآمده هرچند عدد کمتر واقع بینانه تر بنظر میرسد ولی این همهست در هر بخشی از این سیستم استکبار و ارتباط ساواك و نهادهای نظامی، هنوز هم به درستی روشن بحث از استمرار مبارزه بیفایده خواهد فعالیت های مذهبی ساواك و بهتر بگوئیم ره نشدن با سرب برعهده مدارج استضعاف به مستضعفینی میرسیم سرفصلی بنام «ایجاد نظم و امنیت داخلی » وجود داشت ، اما بعلت ناآگاهی از قرآن پنداشته اندو اژه که مستضعفین و ضعفا مترادف نیستند از کلمه ضعیف، برنمی آید که ضعف حالتی غیرطبیعی، تحمیلی و گذرا است یا متحول و متبدل شود. صورتیکه واژه مستضعف بتنهائی این شده ، دانی نبست، عامل مسلط خارجی در عالم حرف وبیخبر از مشکلات داخل . (هرچند بابهرهگیری از امکانات درونی) و لاینفک استکبار و استضعاف را اداره صدقه بخواهند محرو مینی هستند که مستکبرین مترفين. دادگستری در زندان و خطرها و توطئه های علیه از آزمون و امتحان پس داده از نظر ملت، که ساواک تا حد زیادی متکی به خبرچین های پاره وقت و تحقق پاسداران زحمتکش ، از آئین نامه ای راین جناب که چنانکه معروف است افرادی که ظاهرا کارمند سازمان دیگری بوده اند این ضعف را تحمیل کرده است.بهمین میکنند و تحکیم میبخشند عامل سلطه استکباری ضعف را بر آنها این مرحله باید ، بود. اگر دلیل تلفظ آن بر وزن مستاجر غلـط دمکرات ما بآنه ولی غیر قابل عمل باخبرنگاران آموزش یعنی ضعیف شده ، ضعیف کرده شده، به استضعاف گرفته شده استضعاف في المثل در امور مربوط به کارگر و کارفرما . ساواکموظف استبداد سیاسی ، استحمار فرهنگی و ه نظارت مستقیم ساواک انجام میشد . که مستضعف بشمار میرود. ما این معانی را از فرهنگ اسلامی تحمیل کرده است. قرآن می حـواهد این غلبه حرکت کند. ردپای معروفه ای را در پی دارد و نسب از این گروه را هم در نظر بگیریم ، آنوقت و ابستگان بساواک است و به فتح عین باید خواند کاربرد قرآنی اش میفهمیم. یا نبایداین و جدانشان را بیدار کند که شما ضعیف۔ تحقق این غلبه حرکت کند. آموزش تروتمیز بین المللی سخن می گوئیم از لبخند درکس دارد اين نيك پي چرا باید از از شصت هزار نفر هم بیشتر میشود ضعیف یعنی ضعیف ، ولی مسضعف و اژه ها را بکار بردیاباید ابتدا درفضای بالفطره نیستید. شما نیرو مندیدو قهرمانانی و پرورش به انبوه نیرو دی انی رضایت آقای کورت والد هایم احساس درون و برون زندان ، باوجودشان وبا شرح وظیفه مختصر و همهجانبه ساواک به آن اجازه قرآن و کاربردهای آن در آیات مربوطه هستید که به حکومت و امامت و وراثت شکوهمندش در این مسیر باید شکل گیرد. خوشبختی می کنیم ! اما شما را بخدا این اقدامات حمایتگرانشان انقلاب مارا تهدید میداد که برهمه سازمان ها و نهاد هی مملکتی مسلط شود. مفهوم و اقعی آنها را درک کرد ازتغییر خواهید رسید. رضایت راحت طلبانه میتواند خشم سرخ کنند ؟ بنیاد مستضعفین ، کشورزی و صنعت و شامل هرگونه استثمار اقتصادی ، و تبدیل در این اصطلاحات قرآنی که حامل اما هدف اساسی قرآن ظهور ، امن کر ، مطبوعات ، هنرمندان سینما ورادیو شصت هزار شهید سوراخ سوراخ شده و دادگاه انقلاب مظهر حاکمیت مستضعفین بود ترتیبی بدهد تا کارگران سیاسی نشوند و از قدرت صنعتی احده، و جامعه توحیدی است که هم فرهنگ ویژه ای است اکیدا بابد پرهیز تلویزیون ، شوراه ، احزاب، ادارات قهر انقلابی هزاران مادر شهید پرورده است نه مستکبرین و مترفین . دادگاه و سندیکائی خود در راه هدف های سیاسی استفاده نکنند مذهبی و استعمار خارجی است کرد. مترفن و مستکبرین و به ویژه استضعاف استکبار از میان رفته و کمی سداران ، ارتش و نیروهای را تلافی کند ؟ راستی کدام برای مملکت انقلاب از امام خمینی می خواهد که انبوه ساواک در امر سانسور و کنترل مسائل هنری و ادبی هم دخالت بی جهت نیست که مستضعفین همواره مستضعفین و اژههای عامی نیستند که همه در نظام عدل و توازن و تعادل خدا انتظامی ، همه و همه باید در جهت تحقق جامعه ما و مصالح ما ضروری تر است ، لبخند مردم را به حمایت علنی از دادگاه خویش | مستقیم داشت صدور اجازه نمایش فیلم ها ،نمایشنامه ها. بصورت جمع بکاررفته است درشرایا بهرصورت بتو آن بکار برد، باهمین شکل خواسته یعنی نظامی که ارزش رابه توحیدی استقرار حکومت الله و غلبه رضایت مطبوعات غرب یا اعمال قهرشهیدان وادارند . و از دولت می خواهد که همگام و اجازه چاپ نوشته ها ، کتاب ها ، شعر ها و مطبوعات زیر استعماری با استبدادی یک ملت است و باهمین ترکیب خاص است که مفهوم «تقوی، میدهد و سود را به «عمل» به بحق مستضعفین جهت گیری کنند. وشهیدپروران و سرکوب ضد انقلاب کمین باپیام امام و همراه با فریاد و تظاهرات واقعی آنها در فرهنگ قرآنی بیان می سوی تکامل و حرکت الی الله و نجات اینج است که دادگاه انقلاب می کرده در شبهای پاسداران فداکار؟ کدام ملت دادگاه را یاری کند . از پاسداران فعالیتهای ساواک به طورکلی نستنها کارهای ماشین اداری استضعافهرک مریشههای استعماری و شود. تغییر کلمه بشكل (مستضعفان) و انسان از دنیاپرستی و مادیات و وصول تواندبرعکس. رفتر کند . یعنی مستکبرین و بیشتر اساس جامعه را به خطر می افکند. وکمیته ها میخواهد که در این راه از مملکت را مختل میکرد بلکه بازده آن راهم بشدت پائین میاورد استبدادی داشته اسدنمامیک ملت مستضعف ترجمه کردن آن به واژه(ضعفا نخستین به قرب و کمال و معنويات بعني فلاح و مترفین را غلبه دهد! آن که باحسن نیت دلخوری حقوق بشریاخشم طوفان برانگیز هيچ كمك وارائه اسنادومدارك وهمکاری | ساواک حتی در کار صدور اجازه تاسیس کارخانجات، و اردات خواهندبود و در شرایط استضعاف ناشی از مسامحه فرهنگی در حفظ اصالت هدایت جهتگیری کنند لکن انقلاب در يسوء نیت دادگاه را بنحوی متزلزل می هزاران جوان نیرومندی که با خون دریغ نورزند و ماشین آلات (بخصوص چاپ و تکثیر و دستگاههای روابط استثماری ، طبقات و قشرهایی ایدئولوژی اسلامی و نشر آن است. نخستین قدمبه تعبیر حضرت علی جامعه را کنند باید بدانند که حرکتشان در این مسیر شهیدان پیمان بسته اند ؟ دادگاه انقلاب نباید متوقف شود ، رادیوئی و بیسیم) و حتى ترخصیں کالا از گمرک هم مستقیما از ملت عنوان مستضعفین را خواهند (بنیاد مستضعفين صرفا وظيفه اطعام چنان غربال میکند که نتیجنا مستضعفین خواهدبود . دادگه انقلاب اسلامی به انبوه و داشت که در این سیستم بهرهکشی و به حکم همان قانون اساسی سابق که اما قدم بقدم آماده نظم را اصلاح و تکامل مساکین رانداردکه درمورد اصالت و اژه ای برمستکبرین و مترفین غلبه کنند و گرنه جنایتکارانی روبرو است که ماشین غرت دسترنجشان غارت میشود. که فقط بهمان شکل اصلی قرآنی آش اسلام تها مدافع طبقه خاصی نیست و خودش هم قبول .دارد! مسئول تمام جنایات وبهبود هرچه بیشتر است . تکامل در مستخدمین دولت که بشدت از ساواک میترسیدند خودرا بنار این مستضعفین ، ضعفانیستند مبین فرهنگ و ایدئولوژی اسلام است و علاوه بر آن نیروهای بالنده انقلاب راتنها ارابه وجود آن اینهمه راه را رفته است. وغارتهائی است که به دستور شاه وهيئت خدمت اهداف انقلاب به دوره گردهای بین | پشت حفاظ دستورهای کتبی مقامات مافوق و مقررات و قوانین که در ذهن ما صرفا گدایان و بینوایان ازمیان محرومین اقتصادی انتخاب نمیکند برای نگهداری این جنایتکاران به مدت طولانی حاکمه انجام گرفته است همچنین در مورد تشریح و تعمیر مفهوم و بدبختها و افراد نابینا و ناشنوا و او مانند المللی.این توده های ملت اند که در پی امام | پنهان میکردند و کمترین تمایلی به گذر از مرز محدود مسئولیت و میکوشد تا در دراز مدت بازوی مسلح نه تنها امكنت نیست ، این اصطلاح عمیق و گسترده مسامحه لحظه کسانیکه همه چیز را به اجنه نسبت می بلکه خمینی چرخدادگاه را براه میاندازند .زیرا های بو رو کراتیک و ابراز ابتکار نداشتند. نافس المصو و بالاخره ضعیفان و کند.) ایمان و اعتقاد ایدئولوژیک را درساختمان بدی آن که بقول امام نه متهم بلکه گوید : سیستم مقصر بوده است! امامشان فرموده است اگر دولت انجام باتوجه به احساس عدم تامین شدید شاه سابق و قدرت ازکار اننا كان تداعیشود. مستضعفين اینک که اصطلاحات ایدئولوژیک انقلاب بکار گیرد مجرمند خطرفنای پاسداران شکیب رند که این سیستم کیست و کجاست ؟ سیستم ندهد ملت موظف است بیحد و مرز و کنترل ساواک، شدت عمل ناگزیر و جزء سیستم يعني به استضعاف کشیدگان ، استثمار انقلاب اسلامی را در فضای قرآن تا اینک دادگاه انقلاب اسلامی خود را انقلاب را در پی دارد. اگر بازوی مسلح که در هر مجلسی از راه رسیده همان بود دادگاه اگر بیهوده متوقف شودخلق بود. ساواک در اوایل کار توجه خود را روی کسانی که شدگان، کسانیکه ستم سیاسی اقتصادی حدودی شناختیم به سراغ مصادیق امروزی بعنوان جزئی از محور کل نیرو ها در پاسداران انقلاب نباشد توطئه بیشه تازانو خم شده بوسه بر دست طاغوت میزد: مستضعف ایران دادگاه انقلاب اسلامی را بنحوی بادکتر مصدق، جبهه ملی و یاحزب توده مربوط بودند كه يك معاونش رئیس در میدان شهدا و در بهشت زهرا بريا | متمرکز کرد. هرکدام از آرگانهای موجود در ایـن سازمان های بین المللی در دوران ثبات سازمان امنیت بودر معاون دیگرش رئیس خواهد کرد دستگاهها دخالت و نظارت میکرد. صدور اجازه استخدام افراد هم درید قدرت ساواک بود. سرکوب پنجه سهله طلائی شهنشاهی بر رهند می سیستم همان بود و فرهنگی به قصد ضعیف کردنشان بر و نمونههای عینی موجود در این جامعه برابر این رسالت عظیم مسئول میداند است . آنها تحمل شده است، عموم محرومین میرویم .. 9 ● → 6 • 4 در عرض تمام دوران سلطنت،وبخصوص بیست سال گذشته سازمندی امنیتی ستون اصلی نظام حکومت خودکامه شاه سابق بوده است. نیروهای مسلح آخرین ونهائی ترین تضمین کنند. این قدرت بودند، ولی وظیفه نیروهای امنیتی این بود که ترتیب اطمینان بخشی بدهند تا این نیروهای مسلح علیه شخص شاه سابق بکار اگر دادگاه بیهوده متوقف شود، نرود. این نیروها چشم و گوش، ودر موارد لازم، مشت آهنین شده سابق بودند و هدف آنها خنثی کردن و محو همه نهادها و کسانی بود خلق مستضعف این دادگاه انقلاب را که نسبت به رژیم وفادار نبودند ● سهشنبه ۲۱فروردین ماه ١٣٥٨ شماره ١٥٨٢٦ سراب قدرت نوشته: رابرت گراهام- – • ۴ ترجمه: فیروز فیروز نیا . – ٢٥ – . ● .

برگه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8

حمایت شما از روزنامه‌های ایرانی ضمن دسترسی به نسخه‌ی کامل نشریات، ضامن بقا و تداوم تلاش ماست.
Become a patron at Patreon!